چهارشنبه 20 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممانعت از ورود ابوالفضل عابدينی به بهداری زندان کارون، هرانا

خبرگزاری هرانا – مسئولين زندان کارون اهواز صبح روز گذشته از ورود ابوالفضل عابدينی نصر به بهداری زندان ممانعت به عمل آوردند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا؛ اقای ابوالفضل عابدينی صبح امروز نيز که قصد داشت داروهای قلبی خود را از بهداری زندان دريافت کند تقاضايی داده بود که نه تنها با اين درخواست موافقت نشد بلکه با خروج وی از بند جلوگيری شد . ابوالفضل عابدينی که از بيماری قلبی رنج می برد زمانی که قصد رفتن به بهداری زندان برای دريافت داروهای خود را داشت، پاسداران بند ۶ زندان کارون اهواز از خروج وی جلوگيری کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال حقوق بشر به شدت از نارحتی قلبی (افتادگی دريچه ميترال) رنج ميبرد و می بايست داروهای خود را در اختيار داشته باشد .

مسئولين زندان کارون اهواز از بدو ورود اين روزنامه نگار و فعال حقوق بشر به اين زندان با اعمال فشار روز افزون تحمل حبس را برای اين زندانی دشوار ساخته اند.

گم شدن درخواست انتقال به زندان اوين ، ممنوع الملاقات شدن با خانواده ، جلوگيری از تماس تلفنی و ندادن داروهای قلبی به وی در ادامه اين فشار بر اين زندانی محسوب ميشود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016