پنجشنبه 21 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاور امنيت ملی کاخ سفيد: اوباما با احمدی نژاد ديدار می کند، مهر

مشاور امنيت ملی کاخ سفيد در سخنانی از احتمال ديدار رئيسان جمهوری آمريکا و جمهوری اسلامی ايران در صورت از سرگيری مذاکرات هسته ای خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه ديلی تلگراف، ژنرال "جيمز جونز" همچينين اعلام کرد : بازگشت سه کوهنورد بازداشت شده در ايران به آمريکا نيز "يک اقدام مهم" در اين زمينه می تواند باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشاور امنيت ملی کاخ سفيد که با شبکه خبری سی.ان.ان مصاحبه می کرد، با ناديده گرفتن همکاری مستمر و شفاف جمهوری اسلامی ايران با آژانس و تمايل کشورمان برای ادامه مذاکرات هسته ای به شرط محترم شمرده شدن حقوق مشروع هسته ای آن از جمله حق غنی سازی اورانيوم در ادامه گفت : فرصت مذاکره با ايران وجود دارد و اگر ايران با از سرگيری مذاکرات درباره موضوع هسته ای خود با آژانس بين المللی انرژی اتمی موافقت کند درها برای اين کار باز هستند.

جيمز جونز درباره احتمال ديدار "باراک اوباما" با دکتر "محمود احمدی نژاد" نيز گفت : اگر ما به همگرايی های مناسبی برسيم همه چيز امکان پذير است. يک مورد مهم ديگر آنکه اگر سه کوهنورد آمريکايی به کشورشان بازگردند، مطمئنا ما رابطه بهتری با ايران خواهيم داشت.

اين سخنان پس از آن ايراد می شود که رئيس جمهوری ايران در همايش ايرانيان خارج از کشور برای چندمين بار پيشنهاد مناظره و انجام مذاکرات رو در رو با باراک اوباما در حضور خبرنگاران را داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016