یکشنبه 24 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سید مصطفی تاج‌زاده مجددا به زندان فراخوانده شد، امروز

امروز - سیدمصطفی تاج زاده عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان مجاهدین انقلاب، به علت شکایت از سردار مشفق بعلت کودتای انتخاباتی به زندان اوین فراخوانده شد.

براساس خبر پایگاه ندای سبز آزادی و به نقل از خانواده مصطفی تاج زاده ، وی به دلیل عدم تمکین به خواست بازجویان مبنی بر باز پس گیری شکایت خود فردا صبح به زندان اوین باز میگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنیست پیش از این هفت فعال سیاسی، شکایت خود را از گروه نظامی- اطلاعاتی و آمران و مباشران تقلب در انتخابات به رئیس قوه قضاییه و سازمان قضایی نیروهای مسلح تسلیم کرده بودند. این نامه به امضای محسن امین زاده، مصطفی تاج زاده، عبداله رمضان زاده، فیض الله عرب سرخی، محسن صفایی فراهانی، محسن میردامادی و بهـزاد نبـوی رسیده بود.

شایان ذکر است پیش از این به غیر از محسن میردامادی و محسن امین زاده که به هنگام انتشار این شکایت در زندان به سر می بردند، محسن صفایی فراهانی به دلیل پافشاری بر شکایت خود و عدم باز پس گیری آن به زندان اوین بازگشته بود و مصطفی تاج زاده چهارمین امضا کننده این شکواییه است که فردا به زندان اوین باز میگردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016