پنجشنبه 28 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حکم زندان برای شش فعال آذربايجانی در تبريز، ساوالان سسی

ساوالان سسی : حسن عبداللهی جهانی(اوميد اغلو) مدرس زبان و ادبيات ترکی، محبوب بوداقی شاعر آذربايجانی، فراز زهتاب فعال دانشجويی در دانشگاه تبريز، حبيب آوريده، محمدرضا هاشمی و حسين آسيابی از شهروندان آذربايجانی در تبريز از سوی شعبه ۱۱۱ جزائی تبريز به احکام حبس از شش ماه تا يکسال محکوم گرديدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس حکم صادره از سوی قاضی محمدی رئيس شعبه ۱۱۱ جزائی تبريز، حبيب آوريده به يکسال حبس تعزيری و حسن عبداللهی جهانی، محبوب بوداقی، فراز زهتاب، محمدرضا هاشمی و حسين آسيابی هر کدام به شش ماه حبس تعزيری محکوم شده اند.

اين افراد خرداد و تير ماه ٨٨ توسط اداره اطلاعات تبريزدستگير و پس از تحمل نزديک سه ماه بازداشت موقت به قيد وثيقه از زندان تبريز آزاد شده بودند.

اتهام اين فعالين مشارکت در فعاليت تبليغی عليه نظام از طريق مديريت وبلاگ و چاپ و انتشار اعلاميه و دعوت مردم به تظاهرات عنوان شده است.

دادگاه رسيدگی به اتهامات اين افراد به صورت غير علنی برگزار شده و بازداشت شدگان در دوران بازداشت در اداره اطلاعات تبريز از حق ملاقات با خانواده و وکيل محروم بوده اند.

نقی محمودی، عباس جمالی و عظيم زاده وکلای دادگستری در تبريز وکالت اين متهمين را بر عهده دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016