جمعه 29 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تفهيم اتهامات جديد به لاله حسن‌پور از سوی دادسرای مستقر در زندان اوين، هرانا

خبرگزاری هرانا - لاله حسن پور، فعال حقوق بشر، روز گذشته مورخ بيست و هفتم مرداد ماه، جهت اخذ آخرين دفاعيات به شعبه ی ۳ بازپرسی دادگاه انقلاب تهران، مستقر در زندان اوين احضار شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در اين دادگاه که بدون حضور وکيل ايشان برگزار شد سه اتهام جديد مبنی بر توهين به رهبری، توهين به مقدسات و توهين به رئيس جمهور مطرح و تفهيم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از وکلای مدافع وی در گفتگو با گزارشگر هرانا اعلام کرد متاسفانه به ما وکلا اجازه ورود به دادسرای مستقر در اوين نمی دهند به همين دليل من نتوانستم به همراه موکلم در دادگاه حضور به عمل رسانم.

وی افزود، در تماسی که با خانم لاله حسن پور داشتم گويا اتهامات جديدی به ايشان تفهيم شده است، اتهاماتی چون توهين به مقدسات اسلام از طريق انتشار "اسلام چه به ايران" نوشته ای از صادق هدايت در وبلاگ شخصی، توهين به رهبری از طريق انتشار يک دلنوشته در وبلاگ شخصی، توهين به احمدی نژاد از طريق انتشار يک دلنوشته در وبلاگ شخصی، به ايشان تفهم شده است.

وی هم چنين خاطر نشان کرد پيشتر اتهاماتی چون اقدام عليه امنيت ملی از طريق امضا کمپين نوجونان محکوم به اعدام، عضويت در مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران و شرکت در اغتشاشات عنوان شده بود.

حسن پور در طی مدت بازداشت تحت فشار شديد بازجويان جهت اخذ اعترافات تلوزيونی قرار داشت.

لاله حسن پور، فعال حقوق بشر روز سه شنبه بيست و پنجم اسفندماه در منزل پدری اش در تهران توسط اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و به بند ۲ الف زندان اوين منتقل شد.

وی دوازدهم خردادماه با قرار وثيقه ی دويست ميليون تومانی از زندان اوين به صورت موقت آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016