شنبه 6 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محبوبه کرمی، فعال حقوق زنان به چهار سال حبس محکوم شد، هرانا

خبرگزاری هرانا - محبوبه کرمی، فعال حقوق بشر از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی پيرعباسی، به تحمل چهار سال حبس تعزيری محکوم شده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، اتهامات خانم کرمی "عضويت در مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران"، "فعاليت تبليغی عليه نظام"، "اجتماع و تبانی با قصد ارتکاب جرايم عليه امنيت کشور" و "نشر اکاذيب" عنوان شده است. محبوبه کرمی در جلسه ی محاکمه ی خود تنها از اتهام "نشر اکاذيب" مبرا شده و برای عضويت در "مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران" به تحمل دو سال حبس و به اتهام "فعاليت تبليغی عليه نظام"، "اجتماع و تبانی با قصد ارتکاب جرايم عليه امنيت کشور" نيز به تحمل دو سال حبس تعزيری محکوم شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شايان ذکر است که مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران پيش تر با صدور بيانيه های متعددی ضمن رد اتهامات وارده، اين محکوميت ها را فاقد وجاهت، مصداق و زمينه حقوقی خوانده بود.

اين فعال حقوق بشر در گفتگويی ضمن تاکيد بر اينکه هيچ يک از اتهامات وارده را نمی پذيرد گفت: "من و وکيل پرونده ام در مدت قانونی به اين حکم اعتراض خواهيم کرد.

محبوبه کرمی فعال سرشناس زنان، مسئول سابق کميته ی زنان مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران بوده است که در يورش سازمان يافته به فعالان حقوق بشر در ۱۱ اسفند ماه بازداشت شد، وی در طی دوران بازداشت شش ماهه که ۸۰ روز از آن را در بند ۲ - الف زندان اوين بسر برده از بيماری روحی و جسمی به شدت رنج برده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016