یکشنبه 14 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه جبهه مشارکت به مهدی کروبی، نوروز

بسم الله الرحمن الرحيم

جناب حجه الاسلام والمسلمين آقای کروبی
باسلام واحترام

اخبار حملات وحشيانه عده ای از لباس شخصی های سازماندهی شده در روزها و شبهای اخير که هم زمان بوده است با ليالی قدر به منزل شما آنهم در حالی که نيروهای انتظامی در کنارايستاده، شاهد آن بوده و از انجام وظيفه حداقلی خود که حفظ امنيت و حريم شهروندان و منازل مسکونی است باز داشته شده بوده اند موجبتاسف و تأثر عميق گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


البته برای آن جناب که عمر خود را صرف مبارزه با مظاهر ظلم و جور و همراهی با خواست های برحق مردم کرده ايد اين تعرضات و فشارها تازگی ندارد و شما را از مسير حقی که برگزيده ايد باز نمی دارد. همين ويژگی بارز شماست که کودتاگران را که می انديشيدند خواهند توانست با تحمل دوره کوتاهی از اعتراض بر خر مراد خود سوار شده و در جهت اهداف دنيايی خويش بتازند عصبانی و مضطرب کرده است.

اين گونه مانورها که به عنوان حرکات خودجوش مردمی انجام می شود آنقدر رسواست و ماهيت شرکت کنندگان و سازمان دهندگان آنها آن قدر روشن است که کمتر کسی حتی در ميان حاميان وضع موجود می توان سراغ گرفت که آن را به مردم نسبت دهد. مردمی که يک سال است رأی های به صندوق ريخته شده خود را با مسالمت آميز ترين روشها مطالبه می کنند و پاسخی جز داغ و درفش نديده و با خشن ترين روش ها مورد سرکوب قرار گرفته اند.

آنها از اعلام حضور ساده شما در راهپيمائی روز قدس چنان به هراس افتادند که چاره ای جز محاصره منزل شما به منظور جلوگيری از حضورتان در راهپيمائی نديدند و ناگزير شدند راهپيمائی روز قدس را زير پوشش شديد ترين اقدامات امنيتی برگزار کنند چرا که می ترسيدند حضور شما و مردم معترض، رنگ سبز اعتراض به هرنوع ظلم را به اين راهپيمائی بدهد.

آری مردم مظلوم ما امروز بيش از هر زمان ديگری درد و رنج برادران و خواهران فلسطينی خود را درک می کنند و خود را در کنار آنها می بينند.

برای شما از خداوند متعال سلامتی و طول عمر باعزت مسألت می نمائيم.

جبهه مشارکت ايران اسلامی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016