جمعه 19 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطعی آب مصرفی و مشکلات بند زنان زندان اوين، رهانا

خبرگزاری حقوق بشر ايران - رهانا
وضعيت آب مورد استفاده بند نسوان زندان اوين بسيار بد بوده و قابل مصرف برای زندانيان نيست. از سويی ديگرسلامتی اين زندانيان را غذای با کيفيت پايين به مخاطره انداخته است.

طی هفته‌ی گذشته آب آشامدينی و مصرفی بندزنان زندان اوين برای مدت‌های طولانی قطع بوده و موجب مشکلات عديده‌ای برای زندانيان اين بنده شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش رهانا، بسياری از زنان زندانی که با نوزادان خود در زندان هستند، به علت نبود آب وضعيت دشواری را تجربه کرده و زندانيان ديگر به خاطر نبود آب شرايط سختی را پشت سر گذاشته‌اند.

همچنين آب آشاميدنی مورد مصرف زندانيان نيز کيفيت پايينی داشته و موجب بيماری‌های روده‌ای برای زندانيان زن اين بند زندان اوين شده است. در طی ماه‌های گذشته، وضعيت بهداشتی، غذايی و امکانات کم اين بند زندان اوين موجب اعتراض زندانيان و خانواده‌های آنان شده است، اما مسئولين زندان تاکنون به اين موارد رسيدگی نکرده و همچنان اين مشکلات در اين بند وجود دارد.

مهديه گلرو، بهاره هدايت، شيوا نظرآهاری، عاليه اقدام دوست از جمله زنان زندانی در اين بند زندان اوين هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016