دوشنبه 22 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامی تهران ‌بزرگ: تجمع‌کنندگان مقابل خانه کروبی شناسايی و به مقامات قضايی معرفی شدند، ايلنا

ـ نزديک به ۱۰۰ نفر از اين افراد شناسايی و به مراجع قضايی معرفی شده‌اند تا اقدامات لازم صورت گيرد
ـ ارتباط اين تجمع با يکی از افراد دولتی را نه تاييد و نه تکذيب می‌کنم
ـ موضوع اين تجمع در حال بررسی دقيق است


ايلنا: فرمانده انتظامی تهران‌بزرگ، در حاشيه مراسم توديع و معارفه چهار تن از پليس‌های تخصصی نيروی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال يکی از خبرنگاران در ارتباط با شناسايی افرادی که دست به تجمع در جلوی خانه مهدی کروبی زدند، گفت:نزديک به ۱۰۰ نفر از اين افراد شناسايی و به مراجع قضايی معرفی شده‌اند تا اقدامات لازم صورت گيرد، مقرر شد پليس و بقيه دستگاه‌های مربوط در دستگيری آنها اقدام ‌کنند، هم‌اکنون منتظر دستور مراجع قضائی هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، سردار حسين ساجدی‌نيا در پاسخ به اين سوال که يکی از سايت‌ها تجمع مقابل منزل کروبی را به يکی از افراد دولتی مرتبط دانسته بود، گفت: اين موضوع را نه تاييد می‌کنم و نه تکذيب و موضوع اين تجمع در دست بررسی است.
او با اشاره به طرح‌هايی که از آغاز انتصاب وی در نيروی انتظامی تهران بزرگ انجام شده است، گفت: اين طرح‌ها ادامه دارد و اميدواريم فرماندهانی که امروز منصوب شده‌اند در راستای عملياتی کردن اين طرح‌ها بکوشند.
ساجدی‌نيا با اشاره به اينکه در مراسم توديع و معارفه امروز تعدادی از فرماندهان تغيير يافتند گفتند: به واسطه برخی از جابجايی‌ها اين اتفاق افتاد.
فرمانده انتظامی تهران‌بزرگ همچنين درباره پرونده سرقت مجسمه‌های تهران به خبرنگاران پاسخی نداد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016