پنجشنبه 25 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ربايش و گروگان گيری شش نفر در سيستان و بلوچستان، جرس

جـــرس: بنا به گزارش منابع خبری، طی اخباری رسما تاييد نشده، بامداد روز پنجشنبه ٢۵ شهريور ماه، حوالی شهرستان سرباز در استان سيستان و بلوچستان، افرادی ناشناس يک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کرده و تعدادی از مسافران آن را ربودند.

شاهدان عينی گزارش داده اند که پنج نفر از ربوده شدگان، از سربازان نيروی هوايی پايگاه دهم شکاری چاه بهار(کنارک) بوده و احتمالا يک نفر ديگر کارمند بانک می باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سامانه خبری «مشرق»، طی اين حادثه که ساعت پنج بامداد امروز حوالی شهرستان سرباز، در استان سيستان و بلوچستان رخ داد، افراد ناشناس يک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند و ۶ نفر از مسافران اين اتوبوس مسافربری را ربودند.

گزارش جهان نيوز نيز آورده است بالگرد های نيروی انتظامی به صورت گسترده در حال گشت زنی در حد فاصل مرز پاکستان با منطقه ربايش هستند و احتمال خروج آدم ربايان از مرز بسيار کم عنوان شده است.

روستای هيت (نزديک ترين آبادی محل ربايش)، در ۱۰۰ کيلومتری مرز پاکستان قرار دارد و مرز اين منطقه به شدت تحت نظر است.

تاکنون هيچ منبع رسمی در اين خصوص، واکنشی نشان نداده است.

گفتنی است پاييز سال گذشته نيز، طی يک حادثه تروريستی که در نزديکی همين منطقه (محله پيشين شهرستان سرباز) توسط گروه ريگی رخ داد، دهها نفر از فرماندهان سپاه، نيروهای انتظامی، سران و بزرگان اهل سنت و شيعه منطقه، که برای نشستی گرد هم آمده بودند ، به خاک و خون کشيده شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016