چهارشنبه 31 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم بی خبری از مکان بازداشت حميد محسنی، رييس دفتر ميرحسين موسوی، کلمه

فرزند حميد محسنی می گويد :پدرم مثل خيلی های ديگر وقتی اين مرز و بوم مورد تهديد قرار گرفت، همراه برادر شهيد خود به جبهه های جنگ رفت و در کنار کسانی قرار گرفت که يا اکنون به شهادت رسيده اند يا دربند به سر می برند يا خانه نشين شده اند. آيا سزای کسی که اين گونه از کشورش دفاع کرده اين است که خانواده اش بايد از نگرانی اينکه او اکنون در کجا به سر می برد شبها خواب به چشم هايشان راه نيابد .

بی خبری از محل بازداشت حميد محسنی ،رييس دفتر مير موسوی که دو هفته پيش بازداشت شد موجب نگرانی خانواده او شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه ، وی که چند روز پيش تماس کوتاهی با خانواده اش داشت نتوانست محل بازداشتش را به خانواده اش اطلاع دهد. موضوعی که بر نگرانی خانواده او افزوده و آنها نمی دانند برای ملاقات و يا پی گيری کارهای وی بايد به کجا مراجعه کنند .

فرزند وی در اين باره به خبرنگار کلمه گفت : هنوز نمی دانيم پدرم را کجا برده اند و او چه حال و روزی دارد . هر چند دوری از پدر نگران مان کرده است اما اين موجب نمی شود که حتی يک لحظه به درستی راه او شک کنيم .جرم پدرم فقط اين است که مسول دفتر کسی بوده است که سالها از خدمتگزاران انقلاب و راه امام محسوب می شده و می شود.

او افزود : امروز کسانی که خود را فراتر از قانون تصور می کنند با اشخاصی چون پدر من که جز دلسوزی برای انقلاب و نظام هدفی ندارند اين گونه برخورد می کنند .در حاليکه پدر من گذشته روشنی دارد و همه می دانند که هدف او تنها خدمت بوده است .

او ادامه داد : پدر من هم مثل خيلی های ديگر وقتی اين مرز و بوم مورد تهديد قرار گرفت،همراه برادر شهيد خود به جبهه های جنگ رفت و در کنار کسانی قرار گرفت که يا اکنون به شهادت رسيده اند يا دربند به سر می برند يا خانه نشين شده اند. آيا سزای کسی که اين گونه از کشورش دفاع کرده اين است که خانواده اش بايد از نگرانی اينکه او اکنون در کجا به سر می برد شبها خواب به چشم هايشان راه نيابد .

خانواده محسنی از همه مسولان قضايی تقاضا دارند که هر چه زودتر محل بازداشت وی را به خانواده اش اطلاع دهند و شرايط آزادی هرچه سريع تر او را فراهم کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016