پنجشنبه 1 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لغو قرارداد پيمانی پرستاران به دليل بدحجابی، هرانا

خبرگزاری هرانا - بسياری از پرستاران پيمانی بيمارستان امام خمينی از سوی گزينش لغو قرارداد شده‌اند.

دبير کل خانه پرستار با بيان اين خبر گفت: با وجود اينکه دفاتر پرستاری به شدت نسبت به پوشش و حجاب پرستاران سخت‌گير است اما از سال گذشته و اوايل سال ۸۹ گزينش دانشگاه علوم پزشکی تهران بی‌دليل و به بهانه پوشش نامناسب بسياری از پرستاران را لغو پيمانی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا محمد شريفی‌مقدم افزود پرستاران همانند کارمندان مشاغل ديگر در شرايط معمولی کار نمی‌کنند و به دليل رسيدگی به بيماران ممکن است پوشش آنها دچار مشکل شود و اين در حالی است که نسبت به ساير گروه‌های شاغل در بيمارستان حجاب خود را بيشتر رعايت می‌کنند.

او گفت: به پرستارانی که لغو قرارداد شده‌اند حتی مهلت داده نشده که تا پايان ماه کار کنند و علی‌رغم دعوت دوباره به کار برخی از آنها، اما اين پرستاران مايل به ادامه کار نبوده‌اند.
دبير کل خانه پرستار با انتقاد از نگاه مسئولان به حوزه پرستاری ادامه داد بيشترين سخت‌گيری‌ها متوجه قشر پرستاری است که در حوزه گزينش، حضور و غياب، پرداخت کارانه و ارزشيابی‌ها همواره نسبت به پزشکان و اعضای هيات علمی مورد ظلم قرار می‌گيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016