جمعه 2 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسامی دانشمندان و مسئولان ممنوع الورود ايران به روسيه اعلام شد، مهر

وب سايت کرملين به طور رسمی اعلام کرد که ديميتری مدودف در راستای اجرای قطعنامه ۱۹۲۹ شورای عالی امنيت سازمان ملل فرمانی را به منظور منع تحويل سيستم موشکی S-۳۰۰ و ممنوعيت ورود دانشمندان اتمی ايرانی به روسيه به ابلاغ کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، ديميتری مدودف رئيس جمهور روسيه روز چهارشنبه فرمانی را مبنی بر عدم تحويل سيستم موشکی S-۳۰۰ و ممنوعيت ورود تعدادی از دانشمندان و مقامات عالی رتبه ايران که ادعا شده با برنامه توسعه سلاحهای اتمی ايران در ارتباط هستند را به امضا رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين فرمان تعدادی از اين افراد از جمله عباس رضايی آشتيانی از مقامات عالی رتبه سازمان اکتشافات زمين شناسی انرژی اتمی ايران، محمد اسلامی رئيس موسسه تحقيقات و آموزش صنايع دفاع و محمد رضا نقدی فرمانده نيروهای بسيج به دليل ارتباط احتمالی با توسعه سلاحهای اتمی اجازه ورود به روسيه و سفر در اين کشور را نخواهند داشت.

بر اساس گزارش ريانووستی، امضای اين دستور در همان روزی صورت گرفته است که نيکولای ماکاروف رئيس نيروهای مسلح روسيه اعلام کرد روسيه به دليل پذيرفتن تحريمهای شورای عالی امنيت سازمان ملل عليه ايران از تحويل دادن سيستم موشکی دوربرد زمين به هوای S-۳۰۰ به ايران خودداری خواهد کرد.

اين اقدام خصمانه روسيه در حالی صورت می گيرد که آژانس بين المللی انرژی اتمی در ۲۰ گزارش رسمی خود که حاصل سالها بازرسی رسمی و سرزده ماموران اين آژانس از تاسيسات هسته ای ايران است ، عدم انحراف فعاليت های اتمی ايران را تائيد کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016