چهارشنبه 7 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام حکم دو سال حبس تعزيری برای لوا خانجانی شهروند بهائی، جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی _ لوا خانجانی شهروند بهايی که در تاريخ ۱۳ دی ۱۳۸۸ پس از حوادث روز عاشورا و پس از احضار به ستاد خبری وزارت اطلاعات بازداشت گرديده بود از سوی دادگاه انقلاب اسلامی در حکم اوليه به دو سال حبس تعزيری محکوم گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس گزارش جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی اين شهروند بهائی در تاريخ ۱۰ اسفند با قرار وثيقه از زندان رجائی شهر آزاد گرديده بود . لازم به ذکر می باشد لوا خانجانی نوه جمال الدين خانجانی يکی از هفت نفر مديران جامعه بهائی که اخيرا به ۱۰ سال حبس تعزيری محکوم شده است می باشد .

همچنين بابک مبشر همسر لوا خانجانی و بيش ۱۰ بهائی ديگر نيز در تاريخ ۱۳ دی ۱۳۸۸ به اتهام مشابه يعنی شرکت در حوادث روز عاشورا بازداشت گرديده بود و پدر وی علاالدين خانجانی و برادر وی فواد خانجانی نيزپيش تر توسط نيروهای امنيتی بازداشت گرديده بودند و در حال حاضر با قرار وثيقه آزاد می باشند .

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی بازداشت و احکام صادره برای جوانان بهائی محروم از تحصيل را محکوم می نمايد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016