سه شنبه 20 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک سال و نيم حبس تعزيری برای علی تاری، رئيس ستاد ميرحسين موسوی در بابلسر

بر اساس گزارشات رسيده از منابع آگاه در مازندران دادگاه انقلاب شهرستان بابل، علی تاری رئيس ستاد انتخاباتی مهندس مير حسين موسوی در بابلسر را به يک سال و نيم حبس تعزيری محکوم کرده است. به گزارش اين خبر به نقل از منابع آگاه علی تاری، رئيس ستاد مهندس مير حسين موسوی در بابلسر به اتهام توهين به رهبری و تبليغ عليه نظام از سوی دادگاه انقلاب شهرستان بابل به يک سال و نيم حبس تعزيری محکوم شد.
اين حکم در حالی صادر شده است که مصداق توهين به رهبری در جلسات بازجويی و حتی در جلسه دادگاه مشخص نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است جلسه دادگاه علی تاری بدون حضور دادستان و يا نماينده دادستان، منشی جلسه و حتی وکيل مدافع اين فعال سياسی استان مازندران صورت گرفته است.
همچنين شايان ذکر است که قاضی باقريان (رئيس دادگاه انقلاب بابل) و قاضی پرونده به وی اجازه ارائه لايحه دفاعيه را در حين جلسه دادگاه نداده بود.
در ادامه اين خبر منابع نزديک به علی تاری گزارش می دهند که علت صدور زود هنگام حکم رئيس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در بابلسر، پيگيری ها و فشارهای چند چهره سياسی در شهرستان بابلسر از جمله نادری فرماندرار بابلسر، نجف نژاد نماينده اصولگرای بابلسر در مجلس شورای اسلامی بوده است.
وی در تاريخ ۱۴ فروردين ۸۹ توسط اداره اطلاعات بابلسر دستگير شده و مدت سه ماه بازداشت خود را در زندان متی کلای بابل سپری کرده است. اين فعال سياسی شهرستان بابلسر به مدت ۷۲ روز در سلول انفرادی بوده است.
علی تاری از فرماندهان سپاه استان مازندران در دوران جنگ تحميلی، نائب رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در دولت سيد محمد خاتمی، رئيس ستاد انتخاباتی سيد محمد خاتمی در سال ۷۶ و ۸۰ و رئيس ستاد اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات رياست جمهوری سال ۸۴ بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016