چهارشنبه 21 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نماينده خرم‌آباد: تروريست‌ها نقشی در انفجار روز گذشته لرستان نداشتند، ايلنا

اين پادگان که در منطقه بيابانی واقع است و اطراف آن پوشيده از علوفه خشک است،دچار آتش سوزی شد که براثر وزش باد اين آتش به سمت انبار مهمات رفت ، که در اين حادثه ۱۸ نفر کشته و ۱۲ مجروح شدند.


ايلنا: نماينده خرم‌آباد در مجلس تصريح کرد: اين که گفته می‌شود انفجار خرم آباد کار ضدانقلاب و تروريست‌ها بود صحيح نيست و جز شايعه بزرگ‌کردن موضوع چيز ديگری نمی‌تواند باشد، زيرا سپاه آنقدر قدرتمند است که بتواند از خود دفاع کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا،‌ رضا رحيمی نسب در حاشيه جلسه علنی امروز مجلس گفت‌و‌گو با خبرنگاران، با اشاره به انفجار روز گذشته در پادگان امام علی (ع) سپاه پاسداران لرستان اظهار داشت: روز گذشته اين پادگان که در منطقه بيابانی واقع است و اطراف آن پوشيده از علوفه خشک است دچار آتش سوزی شد که براثر وزش باد اين آتش به سمت انبار مهمات رفت و در نتيجه آن از کسانی که برای خاموش کردن آتش رفته بودند ۱۸ نفر کشته و ۱۲ نفر مجروح شدند.
وی افزود: دو نفر از مجروحين که حال وخيمی داشتند به تهران منتقل شدند و ۱۰ نفر ديگر نيز در بيمارستان‌های خرم آباد بستری هستند .
رحيمی‌نسب در پايان تصريح کرد: اين که گفته می شود انفجار کار ضد انقلاب و تروريست‌ها بود صحيح نيست و جز شايعه بزرگ کردن موضوع چيز ديگری نمی‌تواند باشد، زيرا سپاه آنقدر قدرتمند است که بتواند از خود دفاع کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016