پنجشنبه 22 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جبهه مشارکت: بازداشت علی شکوری راد نشانه شکست قطعی و درماندگی کودتاگران است

بسم الله الرحمن الرحيم

در تداوم سياست شکست خوردۀ سرکوب هر منتقد، ديروز دکتر علی شکوری راد عضو برجسته شورای مرکزی جبهه مشارکت ايران اسلامی بازداشت شد.

در حاليکه وقيحانه در رسانه های غربی اعلام می شود که ايران آزاد ترين کشور جهان است و با گستاخی می گويند مخالفان از رئيس دولت آزادی عمل بيشتری دارند، دکتر شکوری راد به جرم سخن گفتن و اعلام نظر و نوشتن مطلب در وبلاگ شخصی خود دستگير می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او انسانی کم نظير در طهارت روح ، دين مداری روشن روان ، آزاد انديشی شجاع و طرفدار خالص مردمسالاری است که در پيروی ازراه امام تاب تحمل کژيها و نامردمی ها آن هم به نام اسلام و انقلاب را نداشت و به همين جهت صراحتا و اشکارا ديدگاههای ناب خود را بی هيچ دغدغه آب و نان اعلام می کرد که توسط عوامل کودتا به جرم نابخشودنی “اظهار نظر” بازداشت شده است.

بازداشت فردی چون دکتر شکوری راد نشانه شکست قطعی و محتوم و در ماندگی کودتا گرانی است که در برابر منطق و استدلال جز تيغ و درفش در کف ندارند و البته نشانه پيروزی جريان اصيل اصلاحات و جنبش سبز مردم ايران است که در سال صبر و استقامت، مظلومانه همه اين نامردمی ها را تحمل می کنند.

جبهه مشارکت ايران اسلامی که بيشترين زخم هجمات اقتدار گرايی را بر تن دارد ، مفتخر است که اعضايی چون دکتر شکوری راد را در ميان خود دارد و اعلام ميکند که اين اقدامات هيچ خللی در روند فعاليت مسالمت اميز ، قانونی و حق گرای جبهه مشارکت ايران اسلامی ايجاد نخواهد کرد و تمام اعضای آن راه شکوری راد را ادامه خواهند داد. و منهم من ينتظر.

و ما النصر الا من عندالله العزيز الحکيم
جبهه مشارکت ايران اسلامی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016