شنبه 1 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مادر مجید دری: اتهام وابستگی به منافقین بهانه ای برای دادن حکمی سنگین است، کلمه

چکیده: مادر مجید جرم فرزندش را اعتراض به محرومیت از تحصیلش عنوان کرد و گفت اتهام وابستگی به منافقین که بارها توسط مجید و همه ما رد شده تنها بهانه ای برای دادن حکمی سنگین به اوست.وی هم چنین از نامه ای که دادستان ضمیمه پرونده دری کرده و طی آن هرگونه تصمیم گیری برای دادن تسهیلات به او را منوط به نظر خود کرده ابراز تعجب کرد و گفت اگر قرار است تصمیم را دادستان تهران بگیرد پس چرا او را به زندان شهر دیگری فرستاده اند. پدر مجید هم از دشواری سفر به شهرستان بهبهان در جنوبی ترین استان کشور برای هر بار ملاقات شکوه کرد و گفت ما منتظریم که دقیقا معلوم شود که باید برای دیدن جگرگوشه مان به کجا برویم تا برادرش مرخصی بگیرد و خواهرش از شهرستان دیگری به ما ملحق شود و بتوانیم او را ببینیم.

عصر امروز همسران آقایان دکتر محسن میردامادی و سید مصطفی تاجزاده با حضور در منزل دانشجوی ستاره دار محروم از تحصیل و تبعید شده به زندان بهبهان، با خانواده وی ابراز هم دلی و هم دردی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه، در این ملاقات که پس از اجرای حکم زندان در تبعید این دانشجوی ستاره دار دانشگاه علامه طباطبایی در شهرستان کرج صورت گرفت، مادر مجید جرم فرزندش را اعتراض به محرومیت از تحصیلش عنوان کرد و گفت اتهام وابستگی به منافقین که بارها توسط مجید و همه ما رد شده تنها بهانه ای برای دادن حکمی سنگین به اوست. وی هم چنین از نامه ای که دادستان ضمیمه پرونده دری کرده و طی آن هرگونه تصمیم گیری برای دادن تسهیلات به او را منوط به نظر خود کرده ابراز تعجب کرد و گفت اگر قرار است تصمیم را دادستان تهران بگیرد پس چرا او را به زندان شهر دیگری فرستاده اند. پدر مجید هم از دشواری سفر به شهرستان بهبهان در جنوبی ترین استان کشور برای هر بار ملاقات شکوه کرد و گفت ما منتظریم که دقیقا معلوم شود که باید برای دیدن جگرگوشه مان به کجا برویم تا برادرش مرخصی بگیرد و خواهرش از شهرستان دیگری به ما ملحق شود و بتوانیم او را ببینیم.

همسران تاجزاده و میردامادی که همسرانشان دور جدید بازداشت خود را به دنبال شکایت از دخالت نظامیان در انتخابات می گذرانند و یکی در قرنطینه و دیگری در بند ۳۵۰ از ملاقات حضوری و تماس تلفنی و دیگر امکانات حداقلی محرومند با آرزوی سلامت و استقامت برای مجید دری و خانواده اش این بلیه ها را آزمونی برای زندانیان سیاسی و خانواده هایشان و فرصتی بیشتر برای امتحان ظالمان و نیز مجالی برای روشنگری و آشکار شدن چهره زیبای حقیقت دانستند.

خانواده زندانی سیاسی مجید دری با تشکر از حضور اعضای دیگر زندانیان سیاسی در منزل خود، این هم دردی و هم دلی را موجب تسکین آلام و مرهمی بر جراحت دل دردمند خود دانستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016