یکشنبه 9 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دلايل انحلال دانشگاه علوم پزشکی ايران، مهر

وزير بهداشت با اشاره به دلايل انحلال دانشگاه علوم پزشکی ايران گفت: انحلال دانشگاه علوم پزشکی ايران پيروی ابلاغيه معاونت نيروی انسانی رياست جمهوری انجام شد که با اين کار هم شبکه بهداشت و درمان تهران ساماندهی می‌شود و هم مسائل آموزشی و پژوهشی ارتقا می‌يابد.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مرضيه وحيددستجردی امروز شنبه در حاشيه ديدار با مسئولان بلند پايه کنيا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انحلال اين دانشگاه موجب ارتقای مسائل آموزشی، پژوهشی، درمانی و بهداشتی شهر تهران می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: دانشجويان علوم پزشکی ايران به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل و از اين دانشگاه فارغ‌التحصيل می‌شوند که اين اتفاق از همين‌ امروز رخ می‌دهد.

وحيد دستجردی اظهار داشت: با توجه به اصلاح ساختاری که قرار بود در شهر تهران انجام شود، موضوع ساماندهی آموزش و پژوهش دانشگاههای علوم پزشکی تهران را در دستور کار داشتيم البته سه چهارم از شبکه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ايران به علت تأسيس استان البرز به همراه برخی از بيمارستان‌های منطقه کرج به دانشگاه علوم پزشکی استان البرز منتقل شده بود.

وی افزود: حدود هزار و ۸۰۰ نفر پرسنل اين دانشگاه نيز ساکن استان البرز بودند که آنها هم به دانشگاه علوم پزشکی کرج منتقل شدند.

وزير بهداشت گفت:‌ وجود سه دانشگاه علوم پزشکی در تهران مسائل جدی را مطرح می‌کرد به عنوان مثال بالای يک خيابان منطقه بهداشتی يک دانشگاه بود و پايين آن منطقه بهداشتی دانشگاه ديگر ولی در عين حال ادغام اين دانشگاه موجب ارتقای جدی مسائل آموزشی و پژوهشی نيز می‌شود و می‌توانيم در رتبه‌بندی‌ دانشگاه‌ها رتبه بالا را کسب کنيم.

وی درباره افرادی که پيش از اين از دانشگاه علوم پزشکی ايران فارغ التحصيل شده اند، گفت: برای افرادی که قبلاً از دانشگاه علوم پزشکی ايران فارغ‌التحصيل شدند، اتفاق خاصی نمی‌افتد در عين حال ۷ بيمارستان مربوط به اين دانشگاه به همراه معاونت‌های غذا و دارو و بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی شهيد بهشتی منتقل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016