یکشنبه 16 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کدام خبرگزاری ها در نتیجه انتخابات فراکسیون اصولگرایان تقلب کردند؟!، شفاف

در حالیکه برخی نمایندگان مجلس شوای اسلامی از پیروزی قاطع علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در انتخابات فراکسیون اصولگرایان خبر دادند ، خبرگزاری رسمی دولت که طی روزهای گذشته مخالفت خود با ریاست لاریجانی را نشان داده بود مدعی شد که لاریجانی در رقابت با شهاب الدین صدر و تنها با رأی اختلاف به ریاست فراکسیون اصولگرایان برگزیده شده است .

این در حالی است که علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس به خبرآنلاین گفته بود : علی لاریجانی با 44 رای حائز بیشترین آرای اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شد.

حجت الاسلام علی بنایی با اعلام این خبر افزود: در جریان این انتخابات از مجموع 47 عضو، علی لاریجانی با 44 رای به عنوان رئیس فراکسیون انتخاب شد.

در همین حال به گزارش خبرگزاری مهر،عیسی جعفری با بیان اینکه در جلسه بعد از ظهر امروز یکشنبه 16 آبان ماه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس، انتخابات هیات رئیسه این فراکسیون برگزار شد، گفت: در این انتخابات علی لاریجانی برای سومین بار در طول دوره فعالیت مجلس هشتم، به ریاست این فراکسیون انتخاب شد.

وی درادامه یادآور شد: درانتخابات هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان، علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده استان قم در شورای مرکزی، ‌به عنوان تنها کاندیدای ریاست فراکسیون به این عنوان انتخاب شد.

به گزارش مهر در انتخابات عصر امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان علی لاریجانی با 44 رای از کل 47 رای اعضای شورای مرکزی به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان انتخاب شد.

همچنین به گزارش خبرنگارپارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در جلسه امروز بعدازظهر- يك‌شنبه - شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس، انتخابات هيات رييسه اين فراكسيون برگزار شد، كه در اين انتخابات لاريجاني ، كه تنها كانديداي رياست بود، به عنوان رييس ابقاء شد.
خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) نیز نوشت : شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان عصر امروز علی لاریجانی را به عنوان رییس این فراکسیون انتخاب کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر امروز انتخابات هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان برگزار شد که بر این اساس علی لاریجانی با 44 رای از مجموع 47 رای به عنوان رییس این فراکسیون انتخاب شد.
به گزارش ایلنا ، لاریجانی تنها کاندیدای ریاست فراکسیون بود که با اکثریت آراء به عنوان رییس انتخاب شد.
اما در حالیکه تقریبا تمام سایت ها و خبرگزاری ها به نقل از نمایندگان از تک نامزدی بودن انتخابات ریاست فراکسیون اصولگرایان و آرای 44 تایی لاریجانی از مجموع 47 رآی ماخوذه خبر می دادند ، خبرگزاری رسمی دولت ( ایرنا ) نوشت : با برگزاري انتخابات هيات رييسه فراكسيون اصولگرايان، علي لاريجاني در رقابت با صدر، با اخذ 5 راي بيشتر‌ از ‌اعضاي شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان، بار ديگر به رياست اين فراكسيون انتخاب شد.
ایرنا همچنین نوشت : به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، با برگزاري انتخابات هيات رييسه فراكسيون اصولگرايان در عصر يكشنبه با حضور اعضاي جديد شوراي مركزي اين فراكسيون، علي لاريجاني با كسب بيشترين آرا نسبت به سيد‌شهاب‌الدين صدر رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس شد.
خبرگزاری فارس دیگر خبرگزاری حامی دولت نیز نوشت : علي لاريجاني در رقابت با صدر و با اخذ اكثريت آراي اعضاي شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان، مجدداً رئيس اين فراكسيون شد.
فارس همچنین نوشت : در اين جلسه علي لاريجاني با كسب بيشترين آرا نسبت به سيد‌شهاب‌الدين صدر رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس شد.
ایرنا و فارس در حالی از رقابت لاریجانی با شهاب الدین صدر و پیروزی نسبی لاریجانی خبر می دهند که دیگر خبرگزاری ها از پیروزی قاطع لاریجانی با کسب 44 رأی از 47 رأی خبر می دهند . حالا واقعا کدام خبرگزای ها دروغ گفتند و کدام خبرگزاری ها واقعیت را منتشر کردند؟! این سوالاتی است که افکار عمومی و مردم منتظرند پاسخ شفاف آن را بدانند .

larijani_majlis11.jpg

larijani_majlis22.jpg

larijani_majlis33.jpg

larijani_majlis44.jpg

larijani_majlis55.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016