شنبه 22 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنسرت همايون شجريان در شيراز با عدم همکاری مسئولين لغو شد، ايلنا

متاسفانه به دليل عدم همکاری مسئولين امر نسبت به صدور مجوز بيش از دوشب اجرای کنسرت ،افزايش يکباره ۲۰۰ درصدی اجاره بهای سالن ،و نيز به دليل مناسب تشخيص ندادن اجرای اين کنسرت از سوی مسئولين کنسرت لغو شده است


ايلنا:روابط عمومی موسسه دل آواز با انتشار بيانيه‌ای اعلام کرد که کنسرت همايون شجريان در شيراز لغو شده است
به گزارش ايلنا متن کامل بيانيه روابط عمومی موسسه دل آواز بدين شرح است :



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی اجراهای موفق کنسرت‌‌های همايون شجريان و گروه همنوازان حصار به آهنگسازی و سرپرستی علی قمصری در اردی‌بهشت امسال و دريافت درخواست‌های فراوان از طرف علاقه‌مندان در سراسر ايران جهت اجرای دوباره آن، بر آن شديم تا نسبت به اجرای مجدد اين سری از کنسرت‌ها در تهران، شيراز و ساير شهرها برنامه‌ريزی و اقدام نماييم.
کنسرت‌های تهران طی شب‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آبان ماه با استقبال بی‌نظير مردم روبرو شد به طوری که فروش بليت‌های آن طی ساعات اوليه به پايان رسيده و بسياری از عزيزان قادر به تهيه بليت نشدند، از اينرو با همياری مديريت محترم تالار وحدت اين کنسرت‌ها برای دو شب ديگر در تاريخ‌های ۱۸ و ۱۹ آبان تمديد شد و شب گذشته به کار خود در تهران پايان داد.
به اطلاع عزيزانی که همواره پيگير اعلام تاريخ‌های اجرای کنسرت شيراز بوده‌اند، می‌رساند که ما برآن بوديم تا در شهر هنردوست شيراز، شهر شعر و ادب که همواره از ديرباز ميزبان پرمهر هنرمندان اين مرز و بوم بوده‌ است اين کنسرت را اجرا نماييم، از اين رو درخواستی جهت اجرای سه شب کنسرت در تالار حافظيه به اداره کل ارشاد استان فارس داده شد ولی متاسفانه به دليل عدم همکاری مسئولين امر نسبت به صدور مجوز بيش از دوشب اجرای کنسرت و افزايش يکباره ۲۰۰ درصدی اجاره بهای سالن که هزينه تمام شده هر صندلی را به فراتر از حد انتظار و توان تهيه بليت از سوی علاقه‌مندان می‌رساند و نيز به دليل مناسب تشخيص ندادن اجرای اين کنسرت از سوی اين مسئولين در مکانی با گنجايش بيشتر ، با پوزش از مردم مهربان شيراز، ناگزير به لغو اجرای اين کنسرت شديم.
هم‌اکنون در پی برنامه‌ريزی جهت اجرای اين کنسرت در ساير شهرستان‌ها هستيم که اخبار مربوطه را پس از طی مراحل قانونی و کسب مجوز از طريق اين سايت به حضور شما عزيزان اعلام می‌داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016