چهارشنبه 26 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خواهر عبدالرضا تاجيک به يک سال و نيم حبس تعزيری محکوم شد، تا آزادی روزنامه‌نگاران زندانی

تا آزادی روزنامه نگاران زندانی - پروين تاجيک، خواهر عبدالرضا تاجيک روزنامه‌نگار زندانی به يک سال و نيم زندان محکوم شد.

به گزارش خبرنگار "تا آزادی روزنامه‌نگاران زندانی" شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به رياست قاضی مقيسه، خواهر عبدالرضا تاجيک را به اتهام «اقدام تبليغی عليه نظام» و «تشويش اذهان عمومی» به يک سال و نيم زندان محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که هيچ‌گونه ابلاغيه کتبی و رسمی مبنی بر تشکيل دادگاه به پروين تاجيک ابلاغ نشده بود و تنها به احضار تلفنی خواهر اين روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر کفايت کردند که پس از حضور خانم تاجيک در دادگاه، قاضی مقيسه وی را محاکمه و همان زمان هم حکم را صادر کرد.

خانم تاجيک به دليل بی‌اطلاعی از تشکيل دادگاه از داشتن وکيل محروم بود.

شايان ذکر است که پروين تاجيک چندی پيش از هتک حرمت برادر خود در زندان خبر داده بود که در پی آن بارها به دادسرای اوين احضار و در نهايت با قيد کفالت آزاد شد و تنها جرم وی دفاع از حق برادرش است.

عبدالرضا تاجيک روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر برای بار سوم طی يک سال گذشته، خرداد ماه بازداشت شد و تا کنون در بازداشت و در بند امنيتی ۲۰۹ به سر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016