یکشنبه 30 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلمه: خبر سایت حامی دولت نا درست بود، علیزاده طباطبایی بازداشت نشده است

سید محمود علیزاده طباطبایی در بازداشت نیست و خبر سایت حامی دولت، دروغ است.

برخلاف ادعای یک سایت راست‌گرا مبنی بر بازداشت وکیل خانواده هاشمی، پیگیری‌های خبرنگار کلمه نشان می‌دهد که این وکیل سرشناس دادگستری بازداشت نشده و خبر سایت حامی احمدی نژاد، دروغ بوده است.

به گزارش کلمه، علیزاده طباطبایی نه تنها بازداشت نشده، بلکه امروز با خبرگزاری ایلنا هم مصاحبه کرده و از تجدید وقت دادگاه مدیرمسئول روزنامه دولتی ایران که به “افترا و نشر اکاذیب” متهم شده، خبر داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز گذشته، یک سایت حامی دولت به نام مشرق از بازداشت علیزاده طباطبایی خبر داده و اتهام او را “جمع‌آوری اسناد و مدارک پرونده مهدی هاشمی” عنوان کرده بود؛ اتهامی که به توجه به برعهده گرفتن وکالت مهدی هاشمی توسط او، به نظر بیشتر انجام وظیفه می‌رسد تا اتهام!

شایعه بازداشت این وکیل باسابقه و سرشناس، درست در روزی در رسانه‌های وابسته به جناح دولتی منتشر شد که مهدی هاشمی در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، از تحت فشار بودن وکلای خود و احضار آنها به وزارت اطلاعات خبر داده و خواستار پایان شانتاژها و احضار قانونی شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016