پنجشنبه 18 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ياد مبارزين آزادی و قربانيان استبداد، داريوش و پروانه فروهر را گرامی می داريم! سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور

مردم ايران مبارزات خستگی ناپذير پروانه و داريوش فروهر در راه بر قراری آزادی در سرزمين ايران را هرگز فراموش نخواهند کرد. مبارزات آزاديخوهانه داريوش و پروانه فروهر، رهروان مصدق بزرگ و جبهه ملی، در دوران قبل از بهمن ۵۷ آنان را به چهره های شناخته شده ملی تبديل نمود. آنها پس از استقرار جمهوری اسلامی و هنگامی که به فريب بزرگ مردم توسط جمهوری اسلامی پی بردند، بی پروايانه و در کمال شهامت به انتقاد از رژيم و اعمال آن پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


داريوش و پروانه فروهر، ستارگان قرنی تلاش در آسمان مبارزات رهائی بخش مردم ايران را دژخيمان جمهوری اسلامی با ضربات کارد بيرحمانه و وحشيانه، در يکم آذر ۱۳۷۷ از پای در آوردند. حاکمان ديکتاتور، بزعم خود دو مخالف و مقاوم سرسخت را نابود ساختند. ولی چهره صميمی و مبارز اين دو قهرمان آزاديخواه همواره الهام بخش مردم قدرشناس ايران در فضای مبارزه باقی ماند و سردمداران جنايتکار حکومت هرگز نتوانستند نام فروهرها را از خاطره مبارزاتی مردم بزدايند.

قتلهای سياسی زنجيره ای که در طول آن بهترين فرزندان اين آب و خاک بخون کشيده شدند، فاجعه ای بود که در تاريخ سياسی اجتماعی ايران کم نظير است. تنها حکومتی که سی سال نامردمی در اين آب و خاک روا داشته است ميتواند قادر بانجام اينگونه جنايات باشد. حکومتی که رهبر خشک مغزش در تابستان ۱۳۶۷ بالغ بر سه هزار تن از جوانان ما را در حاليکه اسير زندانهای او بودند به سلاخان سپرد.

خاطره مبارزات قهرمانانه پروانه و داريوش فروهر در ذهن تاريخی مردم ايران باقی ميماند و نام ايشان همواره بر جريده تاريخ مبارزات آزاديبخش مردم ايران ثبت و پايدار خواهد ماند. ما همراه مبارزين راه آزادی ايران عهد خويش در برچيدن سيطره سياه و شوم جمهوری اسلامی را از ياد نخواهيم برد و تا بپايان بردن اين راه دور با رنج بسيار با مردم شريف ايران همراه و همقدم خواهيم ماند!

خاطره مبارزات آزاديخواهانه داريوش و پروانه فروهر را گرامی ميداريم.

هيات اجرائی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
مهندس کامبيز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری - دکتر همايون مهمنش

بيست و پنجم آبان ۱۳۸۹ برابر شانزدهم نوامبر ۲۰۱۰
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info/


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016