یکشنبه 12 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"مجازات" 6 ماه حبس و 10 ضربه شلاق براي مديرمسوول روزنامه ايران، ايلنا

وكيل مهدي هاشمي از محكوميت مدير مسئول روزنامه ايران به 6 ماه حبس تعزير و 10 ضربه شلاق خبر داد.

سيد محمود علي‌زاده طباطبائي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اعلام اين مطلب ، اظهار كرد: بعد از آنكه در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي سيامك مدير خراساني به اتهامات افترا و نشر اكاذيب به كاوه اشتهاردي رسيدگي شد، روز چهارشنبه هفته گذشته راي دادگاه به بنده ابلاغ شد كه در آن با توجه به شكايت بنده به وكالت از مهدي هاشمي، انتساب اتهام افترا و نشر اكاذيب محرز و با توجه به مواد 697 و 698 قانون مجازات اسلامي، مدير مسئول روزنامه ايران به تحمل 6 ماه حبس تعزير به خاطر افترا و 10 ضربه شلاق به خاطر نشر اكاذيب محكوم شد.

وكيل مهدي هاشمي ادامه داد: دادگاه همچنين با استناد به ماده 25 قانون مجازات اسلامي و بدليل وضعيت مناسب اجتماعي، فقد سوابق كيفري آقاي اشتهاردي ، مجازات حبس و شلاق را 3 سال تعليق كرده كه در صورت ارتكاب و تكرار جرم، مجازات تعليق شده، لغو و اجرا خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016