دوشنبه 13 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احسان آموزگار و اکبر ارسلانی در اروميه بازداشت شدند، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر- احسان آموزگار و اکبر ارسلانی، دو شهروند ساکن اروميه در پی احضار و مراجعه به اداره اطلاعات اين شهر بازداشت شدند.

براساس گزارش های دريافتی، احسان آموزگار و اکبر ارسلانی، روز جمعه دهم ديماه در پی احضار تلفنی، به دفتر پيگيری وزارت اطلاعات در اروميه مراجعه کرده و بازداشت شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احسان آموزگار که روز پنج شنبه ۹ ديماه به صورت تلفنی از سوی اداره اطلاعات اروميه احضار شده بود، صبح روز جمعه و در پی مراجعه به اين اداره بازداشت شد. همچنين ماموران امنيتی اداره اطلاعات شهر اروميه، صبح روز جمعه منزل احسان آموزگار را مورد تفتيش قرار داده و برخی از وسايل شخصی او را توقيف کرده و به همراه بردند.

همچنين اخبار رسيده حاکی از آن است که اکبر ارسلانی نيز روز پنج شنبه به صورت تلفنی احضار و روز جمعه پس از مراجعه به دفتر پيگيری اداره اطلاعات در شهر اروميه بازداشت شده است.

گفتنی است، احسان آموزگار طی تماس تلفنی با خانواده موضوع بازداشت خود را به اطلاع انان رسانده است. تا اين لحظه از دلايل بازداشت و محل نگهداری اين دو شهروند ساکن اروميه اطلاعی در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016