سه شنبه 14 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استعفای احمد غلامی، سردبير روزنامه شرق تحت فشار نهادهای امنيتی، جرس

جرس: بنا به گزاش منابع خبری، احمد غلامی، سردبير روزنامه شرق که پس از گذراندن ٣ هفته بازداشت، چهارشنبه هفته گذشته از زندان آزاد شد، تحت فشار نهادهای امنيتی تصميم به استعفا از سمت خود گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جرس، غلامی گفته که از اين پس قادر به ادامه همکاری نخواهد بود و مايل است سردبيری روزنامه به فرد ديگری واگذار شود . استعفای احمد غلامی از سردبيری روزنامه شرق در حالی است که هادی حيدری کاريکاتوريست اين روزنامه نيز پس از آزادی از زندان در هفته گذشته اعلام کرده که ديگر قصد همکاری با شرق را ندارد. در همين حال برخی گزارشهای رسيده به جرس حاکی از اين است که ساير اعضای بازداشتی روزنامه شرق نيز از سوی بازجويان تحت فشار هستند که در صورت آزادی به فعاليت خود در اين روزنامه خاتمه دهند.

در حال حاضر سه عضو ديگر روزنامه شرق يعنی کيوان مهرگان، فرزانه روستايی و ريحانه طباطبايی، کماکان در بازداشت به سر می برند.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران اتهام غلامی و ساير بازداشتی های اين روزنامه را اقدام عليه امنيت اعلام کرده و به تازگی نيز در اظهار نظری مدعی گرديد که بازداشتی های روزنامه شرق در تدارک نوشتن اطلاعيه ای عليه نظام بوده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016