پنجشنبه 30 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت مدير عامل و سه نفر از کارمندان شرکت "آچيلان در"، هرانا

خبرگزاری هرانا – صبح روز دوشنبه سه تن از کارکنان و مدير عامل يک شرکت صنعتی توسط اداره اطلاعات مشهد بازداشت شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران"هرانا"، متعاقب انتشار خبری در خبرگزاری فارس مبنی بر ممنوعيت استفاده از درب های اتوماتيک ساخت شرکت " آچيلان در " به دلايل امنيتی و وارد کردن اتهام وابستگی شرکت مزبور به بهائيان صبح روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ماموران امنيتی به دفتر کارخانه " آچيلان در " در مشهد هجوم آوردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از تفتيش کامل و ضبط کليه کامپيوترها ، اوراق و اسناد شرکت مزبور ، مدير عامل شرکت به نام " فرزاد محمد زاده " را به همراه سه نفر از کارمندان به نام های بهرنگ محسنی ، احمد قائم مقامی و فرنود محمد زاده را نيز بازداشت و به نقطه نامعلومی انتقال دادند .

ماموران سپس به منازل افراد فوق الذکر مراجعه کرده که پس از بازرسی کامل و ضبط بعضی وسايل شخصی نامبردگان ، محل را ترک نمودند .

قابل ذکر است دو نفر از دستگيرشدگان به نام های فرنود محمدزاده و بهرنگ محسنی از شهروندان بهايی ساکن مشهد می باشند که در شرکت مذکور مشغول فعاليت بوده اند .

ياددآوری می شود شرکت " آچيلان در " پس از انتشار خبر خبرگزاری فارس ، جوابيه ای را در رد اتهام اين خبر منتشر کرد .

متن اين جوابيه که در اختيار خبرگزاری هرانا قرار گرفته است به شرح زير است:


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016