جمعه 22 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلن: گردهمايی در همبستگی با جنبش های مردمی و عليه ديکتاتورها در منطقه خاورميانه، ١٣ فوريه

گردهم آيی و راهپيمايی در کلن
برای پشتيبانی و همبستگی با جنبشهای مردمی و عليه ديکتاتورها در منطقه خاورميانه

جنبش دموکراسی خواهی و سبز مردم ايران برغم فشارها و سرکوبها از مرزها و جغرافيای ايران سيمرغ وار بال کشيده و بر فراز خاورميانه و شمال آفريقا به حرکت درآمده است. اين رستاخيز و نوزايی گسترده منطقه ای به يقين در اعماق قلبهای مردمان ستمکشيده و دربند ديکتاتوريهای ايران، تونس، مصر و ... ريشه دوانده و نويدبخش پيامها و تکانه های آزادی و مقاومت در عموم مردم و بويژه جوانان عصر گوگل و فيس بوک شده است.

امواج خروشان دادخواهی، عدالت گستری و سرزندگی در لحظات و ضرب آهنگهای پرشور و برق آسای حضور متحدانه و هوشيارانه مردمان از تهران تا قاهره، از سنگری به سنگر ديگر نه تنها ميل به خموشی و فروکش نميکند، بلکه در گشت و گذار و چرخه های بازتوليدشان دهها ميليون از مردم منطقه را در شبکه ها و فضاهای جديدی از ارتباط متقابل و مفاهمه و سرانجام در تشکيل خرد جمعی و انسجام اراده همبستگی شان ياری ميرساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اکنون با گذشت ٢٠ ماه از رويداد خونين ٢٥ خرداد ١٣٨٨ مردم ما باری ديگر ضمن پشتيبانی و همبستگی با مردم تونس و مصر به تدارک گسترده ای در ٢٥ بهمن بپا ميخيزند و برای تداوم مبارزه شان و کسب حقوق شهروندی و ساير مطالبات سياسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود رژيم کودتاگر ولائی ـ نظامی و دستگاه سرکوبگر خامنه ای ـ احمدی نژاد را به چالش ميکشانند.

تصميم هوشيارانه و حرکت اعتراضی کنشگران و رهبران جنبش مردمی در ٢٥ بهمن ماه ميتواند بر بستر اختلافات دامنه دار درونی رژيم و تنگناهای شديدی که بر اثر تحريمها و بحرانهای ديگر گريبانگير سران حکومت شده است، به کنشی گسترده و سرنوشت ساز برای گشايش انسداد سياسی و برون رفت از بحران کنونی فرارويد. کنشی که حاصل ابتکار، ايستادگی و از جان گذشتگی مردم آزاده و بويژه جوانان آگاه و دلير ميهنمان است و با آگاهی و اراده همبسته ملت ايران ميسر ميگردد.

اميد که اين پيکارهای دادخواهانه و اين نبردهای آزادی طلبانه مردم ايران، تونس، مصر و ... به برپايی حاکميتهای دموکراتيک، سکولار، حقوق مدار و عدالت گستر در کل منطقه خاورميانه و شمال آفريقا بيانجامد.


مادران کلن
مادران صلح دورتموند
جوانان و دانشجويان موج سبز کلن
جمعيت پشتيبانی از مبارزات دموکراتيک مردم ايران ـ کلن
ايران آزاد - کانون دفاع از حقوق بشر، آزادی و دموکراسی – آلمان

جبهه ملی ايران ـ آلمان
جنبش ملی ما هستيم
مشروطه خواهان نوردراين وستفالن

شرکت هرچه گسترده تر هم ميهنان با شعارها، پلاکاردها و پرچم هايشان رنگين کمان مقاومت را هر چه بيشتر نمايان ميسازد.

محل گردهم آيی: رودلف پلاتز کلن، سپس راهپيمايی به سمت سولپيشر پلاتز

زمان گردهم آيی: ساعت ٤ بعد ازظهر روز يکشنبه ١٣ فوريه ٢٠١١ ميلادی برابر با ٢٤ بهمن ماه ١٣٨٩ خورشيدی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016