دوشنبه 25 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی از حصر خانگی: مردم خودشان می دانند چه بايد بکنند، ندای سبز آزادی

ندای سبز آزادی: مهدی کروبی که نزديک به چهار روز است که در حصر خانگی به سر می‌برد و حتی از دسترسی به تلفن و ديدار فرزندانش نيز محروم است، در پيامی اعلام کرد: مردم خودشان می‌دانند چه بايد بکنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به خبر منتشر شده در فيس بوک حاميان موسوی، کروبی مردم را آگاه‌تر از همه به شرايط می‌داند و معتقد است "مردم خودشان می‌دانند چه بايد کرد."
گفتنی است ماموران امنيتی از روز ۲۱ بهمن ماه در برابر ساختمان منزل مسکونی مهدی کروبی بودند، به فرزند کروبی اعلام کردند که حق ورود به منزل پدری خود را تا ۲۵ بهمن ندارد. ماموران امنيتی همچنين اعلام کردند که به استثنای فاطمه کروبی – همسر مهدی کروبی – هيچ کدام از فرزندان، عروسان و بستگان مهدی کروبی حق ديدار و ورود به خانه وی را ندارند.
هفته گذشته، مهدی کروبی به همراه ميرحسين موسوی در نامه‌ای به وزارت کشور خواستار مجوز راهپيمايی برای روز دوشنبه ۲۵ بهمن شده‌اند. آنها هدف اين راهپيمايی را حمايت از مردم تونس و مصر در مبارزه‌شان عليه حکوت‌های استبدادی اعلام کرده‌اند.
وزارت کشور از ارائه مجوز خودداری کرد اما مشاور مهدی کروبی اعلام داشت که طبق اصل ۲۷ قانون اساسی اين تظاهرات نياز به مجوز ندارد و برپايی آن از سوی مردم قانونی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016