دوشنبه 25 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موسوی و رهنورد توسط نيروهای امنيتی به منزل بازگردانده شدند، العربيه

مير حسين موسوی از رهبران معترضان ايران و همسرش زهرا رهنورد که برای حضور در تظاهرات از خانه خارج شده بودند، توسط نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی ايران به منزل باز گردانده شدند.

از صبح امروز دوشنبه ۱۴-۲-۲۰۱۱ نيروهای امنيتی منزل موسوی را برای ممانعت از خروج او محاصره کرده بودند. همچينين رهنورد هم دو بار قصد خروج از منزل و پيوستن به تظاهر کنندگان را داشت که با ممانعت نيروهای امنيتی حاضر در محل روبرو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سر انجام موسوی و رهنورد موفق به خروج از منزل شدند. اما نيروهای امنيتی مانع از حرکت آن ها به سوی مردم شدند و به منزل بازگردانده شدند.

ميرحسين موسوی و مهدی کروبی ، دو تن از رهبران مخالفان دولت در ايران، در نامه ‌ای به وزارت کشور جمهوری اسلامی ايران خواستار صدور مجوز برای "راهپيمايی مردمی" در روز ۲۵ بهمن با هدف حمايت از حرکت‌های اعتراضی در تونس و مصر شده بودند. اما وزارت کشور ايران به اين درخواست پاسخ نداد.

با اين وجود معترضان ايرانی بر برگزاری تظاهرات خود اصرار دارند. احزاب وگروهها و تشکل های اصلاح طلب بسياری با صدور فراخوان های جداگانه از مردم خواستند يکبار ديگر به خيابان بيايند.

از تهران خبر می رسد که شمار تظاهر کنندگان بالاست به گونه ای که ميدان آزادی مملو از جمعيت شده است. همچنين گزارش های از برخورد نيروهای موسوم به لباس شخصی و بسيجی با تظاهر کنندگان می رسد که حجم اين برخوردها و شمار دستگير شدگان هنوز مشخص نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016