یکشنبه 1 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی در نامه به رئيس قوه قضائيه: تا آخرين لحظه در کنار مردم خواهم ماند، سحام نيوز

سحام نيوز: مهدی کروبی در نامه ای به قوه قضائيه خواستار رسيدگی به وضعيت اسفناک اسلام نماها شد. به گزارش سحام نيوز، آقای کروبی به دليل حصرکامل خانگی و عدم توانايی ارسال نامه مستقيم به رياست قوه قضائيه، اين نامه را در اختيار سايت سحام گذاشتند تا مگر بدين وسيله به دست آيت الله لاريجانی و ساير مقامات مسئول برسد.

متن اين نامه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی


جناب آيت الله آملی لاريجانی
با سلام و عرض تحيت

متاسفانه مجدداً فجايع شب های قدر، البته با شدتی بيشتر؛ در حال رقم خوردن است. شب های متواليست که تعداد صدنفر موتور سوار به همراه چند روحانی نما هر آنچه از دستشان برآمده و در توانشان بوده در جهت فحاشی، هتاکی و برهم زدن آسايش و آرامش مردم منطقه انجام داده اند. اين افراد مراسم شان را با به کار بردن زشت ترين کلمات در رابطه با “به اصطلاح سران فتنه” و نيز برخی سران و مقامات حکومتی و خانواده آنان آغاز؛ و با دعا و طلب طول عمر برای “مقام رهبری” به پايان می رسانند! خلاصه اينکه با کف و سوت و فحاشی و سينه زنی و دعای فرج؛ به خيال خامشان در حال خدمت به اسلام و مسلمين هستند! جالب است اين افراد با لحظه شماری برای پايان بردن کار فرهنگی شان به دنبال ورود به ساختمان و قتل ساکنين آن هستند!

رياست قوه قضائيه
آسايش و آرامش از مردم منطقه گرفته شده و استرس و نگرانی برای ساکنين به صورت وحشتناکی بوجود آمده است. من برای آبروی حکومت به شما می گويم که اين نوع رفتار از اسلام و جمهوری اسلامی و روحانيت عبور کرده و نگران اين جريان بوده و هستم.
بنده درخواستی دارم از جنابعالی که به زودی و از طريق قانونی، وعده هايی را که در سخنرانی ها داده اند، عملی گردد و دادگاهی علنی تشکيل گردد تا کيفرخواست و دفاعيات مطرح گردد. باشد که در دادگاهی عادل و علنی، مردم به حقيقت آگاهی يابند.

در پايان به عوامل اصلی اين محرکات مذبوحانه، اعلام می کنم که به ياری خداوند هيچ گونه تزلزلی در استواری مهدی کروبی در دفاع از حقوق برحق مردم ايران بوجود نخواهد آمد و تا آخرين لحظه در کنار مردم خواهم ماند.

والسلام
مهدی کروبی
۱اسفند ماه ۱۳۸۹


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016