دوشنبه 2 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پنج تن از دانشجويان دانشگاه خواجه نصير بازداشت شدند، دانشجونيوز

امروز [اول اسفند] پنج تن از دانشجويان دانشگاه خواجه نصير در هجوم نيروهای سپاه پاسداران به دانشکده علوم اين دانشگاه بازداشت شدند. اين بازداشت ها در حالی انجام می شود که امروز و در پی مراسم بزرگداشت شهدای ۲۵ بهمن در تهران، مقامات انتظامی از آرامش کامل در پايتخت خبر داده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش دانشجونيوز در ادامه برخوردهای صورت گرفته با دانشجويان ظهر امروز ساعت ۱۲ نيروهای وابسته به سپاه پاسداران با هجوم به دانشکده علوم دانشگاه خواجه نصير پنج تن از دانشجويان اين دانشگاه را بازداشت کردند. بهنام مومنی، علی محبی، سينا جمولی، سعيد ابريشمی و يکی از دانشجويان رشته فيزيک اين دانشگاه که هويت وی هنوز معلوم نشده است، دانشجويانی هستند که پس از ضرب و شتم شديد توسط نيروهای سپاه پاسداران بازداشت شدند. تا لحظه تنظيم خبر از محل نگهداری اين دانشجويان خبری در دست نيست.

گزارش های منتشر شده حاکی از بازداشت های گسترده در روزهای اخير برای جلوگيری از ادامه تجمع های اعتراضی عليه حاکميت می باشد. در روزهای گذشته نيز شمار زيادی از دانشجويان دانشگاه شريف با حمله به اين دانشگاه بازداشت شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016