پنجشنبه 5 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برقراری جو امنيتی - پادگانی در تهران، جرس

آرايش نيروهای نظامی و امنيتی در نقاط مختلف پايتخت در بعد از ظهر پنجشنبه
جرس: به گزارش منابع خبری جرس و شاهدان عينی، از بعد از ظهر امروز (پنجشنبه پنجم اسفندماه) گاردهای يگان ويژه پاسداران و ماموران امنيتی و لباس شخصی ها، در مناطق مختلف تهران مستقر شده و به برقراری حکومت نظامی اعلام نشده دست زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين شاهدان عينی از حضور نيروهای جديد ضد شورش که تا کنون در اين بيست ماه با اين ادوات و شمايل ظاهر نشده بودند، خبر دادند.

بر اساس گزارش فوق، تقاطع چهارراه وليعصر- انقلاب و خيابان وليعصر و ميدان انقلاب از ظهر امروز جو کاملا امنيتی داشت.

خبرنگار جرس خاطرنشان کرد نيروهای لباس شخصی و گروهی با لباس سازمانی جديد بسيج نيز، در محل های تردد مردم، رفت و آمدهای و تجمعات بيش از سه نفر را زير نظر دارند و به هر فردی که مشکوک شوند، فی الفور او را دوره کرده و سوار بر ماشين های ون مستقر در محل می کنند.

بر اساس اين گزارش، تمامی منطقه تئاتر شهر و حوالی آن منطقه از ماموران امنيتی مملو شده و نيروهای امنيتی اجازه هيچ گونه ايستادن به مردم را نمی دهند و در صورت توقف مردم، آنها را با باتوم وادار به حرکت می کنند.

همچنين بطور ناگهانی از تمام مغازه داران اين منطقه خواسته شده که هر چه سريعتر مغازه های خود را تعطيل و محل کسب خود را ترک کنند.

آرايش نيروهای گارد در اطراف صدا و سيما، ونک و ميدان ولی عصر نيز، در حال شدت گرفتن است و هنوز دليل آن مشخص نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016