شنبه 7 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور سعید حجاریان در جشنواره فجر و تشویق مردم، دولتی ها را فراری داد

به گزارش کلمه، شامگاه پنج شنبه چهارمین شب جشنواره موسیقی فجر در حالی به پایان رسید که تالار وحدت، میزبان ارکستر ملی بود.ارکستری که پس از دو سال وقفه برای اولین باربه روی صحنه می رفت و اینبار به جای فرهاد فخرالدینی هفتاد و سه ساله، بردیا کیارس سی و یک ساله آنرا رهبری می کرد.

به گزارش خبرنگار کلمه، فرهاد فخرالیدینی پس از انتخابات سال گذشته دیگر حاضر به رهبری ارکستر نشده است و در این دوسال تنها به سکوت بسنده کرد. ارکستر ملی در حالی به روی صحنه رفت که مقامات دولتی چون معاونت هنری وزارت ارشاد “حمید شاه آبادی ” به همراه سرپرست دفتر موسیقی ” علی ترابی ” و” بابک رضایی” مدیر اجرایی جشنواره شخصا در سالن حاضرشدند اما این حضور به درازا نینجامید چرا که پس از اجرای اثر حسین علیزاده “نینوا” ، سعید حجاریان با واکر وارد سالن شد و درهمان بدو ورود، حضار بطور یکپارچه با دست زدنهای خود وی را مورد استقبال قرار دادند به نحوی که کلیه صاحب منصبان حکومتی مجبور به ترک سالن شدند و دیگر بازنگشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016