شنبه 14 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازگرداندن ارژنگ داوودی و افشين بايمانی به بند ۴ زندان رجايی شهر، هرانا

خبرگزاری هرانا - ارژنگ داوودی و افشين بايمانی، دو زندانی سياسی محبوس در زندان رجايی شهر کرج به بند امنيتی اين زندان بازگردانده شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، خبرگزاری حقوق بشر ايران، ارژنگ داوودی و افشين بايمانی که چندی پيش به سلول‌های انفرادی بند ۱ زندان رجايی شهر(معروف به سوئيت) منتقل شده بودند، به بند ۴، سالن ۱۲ اين زندان (بند امنيتی) بازگردانده شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ارژنگ داوودی از چهاردهم بهمن ماه از بند امنيتی زندان رجايی شهر کرج به دلايل نامعلوم به سلول‌های انفرادی بند يک منتقل شده و دست به اعتصاب غذا زد.

گفتنی ست وی در طی اين مدت يکبار توسط ماموران امنيتی مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا جايی که آن‌ها تمامی لباس‌های وی را از تنش خارج کرده و اقدام به ضرب و شتم شديد وی با باتوم نمودند.

هم چنين افشين بايمانی نيز بيش از ده روز را در سلول‌های انفرادی بند ۱ محبوس بود.

ارژنگ داوودی و افشين با يمانی هم اکنون به همراه بيش از ۶۰ تن از زندانيان سياسی محبوس در زندان رجايی شهر کرج در بند۴، سالن ۱۲ اين زندان که کم امکانات‌ترين بندِ اين زندان محسوب می‌شود، به سر می‌برند. ايشان از حق برقراری هرگونه تماس تلفنی با خانوادهٔ خود نيز محروم‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016