سه شنبه 17 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع و اعتصاب غذا در دومين روز اعتراضات دانشجويان دانشگاه شاهرود به سياست حذف يارانه ها، دانشجونيوز

روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه دانشجويان دانشگاه صنعتی شاهرود برای دومين روز پياپی در اعتراض به سياست حذف يارانه ها تجمع و اعتصاب غذا کردند.

به گزارش دانشجونيوز، صدها تن از دانشجويان دانشگاه صنعتی شاهرود در اعتراض به سياست های وزارت علوم در حذف امکانات رفاهی و به ويژه افزايش ۵ برابری و بی سابقه قيمت تعرفه وعده های ناهار و شام دست به تجمع زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانشجويان دانشگاه شاهرود خواهان لغو بخشنامه وزارت علوم مبنی بر حذف امکانات رفاهی و افزايش ۵ برابری تعرفه غذا در راستای سياست حذف يارانه دانشجويان ميباشند. طبق مصوبه وزارت علوم و در راستای طرح هدقمندی يارانه ها از ابتدای سال آينده قيمت غذای دانشجويان با افزايش ۵ برابری به ۱۰۰۰ تومان خواهد رسيد.

دانشجويان دانشگاه صنعتی شاهرود پس از تحصن مقابل ساختمان سلف سرويس به سمت ساختمان مکزی دانشگاه حرکت کرده و سپس در مقابل اين ساختمان شعارهای اعتراضی سر دادند.

دانشجويان معترض دانشگاه صنعتی شاهرود همچنين برای نشان دادن خشم خود از سياست های وزارت علوم و مسئولان دانشگاه اعتصاب غذای نمادين کرده و ظروف غذا را از مقابل سلف سرويس تا سردر دانشگاه بر روی زمين چيدند.

گفتنی است تجمع روز دوشنبه در دانشگاه صنعتی شاهرود در ادامه اعتراضاتی است که از روز يکشنبه آغاز شده است.

صدها دانشجوی معترض در اين تجمع که دو ساعت به طول انجاميد ضمن سر دادن شعارهای اعتراضی خواستار پاسخ معاون دانشجويی به مطالبات خود شدند. با اين حال حسن نيکوفرد، معاون دانشجويی و رئيس کميته انضباطی دانشگاه شاهرود هرگز حاضر به حضور در ميان دانشجويان نشد.

دانشجويان دانشگاه شاهرود ضمن پافشاری بر مطالبات خود اعلام کرده اند در روزهای آتی نيز به اعتراضاتشان ادامه خواهند داد.‏


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016