چهارشنبه 18 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس کل دادگستری استان تهران: آمار دقيقی از دستگيرشدگان ۱۷ اسفند ندارم، ايسنا

- با افرادی که بخواهند امنيت را برهم بزنند برخورد جدی می‌شود

رييس کل دادگستری استان تهران تاکيد کرد با افرادی که هدفمند در تجمعات پراکنده غيرقانونی در تهران شرکت کرده و دستگير می‌شوند، برخورد جدی خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدعليرضا آوايی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تعداد آمار افراد بازداشت شده در تجمع روز سه‌شنبه ۱۷ اسفند گفت: آمار دقيقی ندارم اين سوال را بايد از دادستان بپرسيد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا برنامه‌ای برای برخورد با تجمعات غيرقانونی که در گوشه و کنار تهران انجام می‌شود داريد؟ گفت: اين کار الان انجام می‌شود‌، هم‌اکنون اين افراد را دستگير می‌کنند، بعد از دستگيری کسانی که لغزيدند يا رهگذرند آزاد می‌شوند تا افرادی که برنامه‌ريزی شده باشند، مسبب باشند و بخواهند امنيت را بر هم بزنند قطعا دستگاه قضايی هم آنها را نگه می‌دارد و هم برخورد قانونی با آنها می‌کند.

رييس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به سوالی درباره آخرين وضعيت پرونده مربوط به طلبه ورامينی که گفته می‌شود به دست عده‌ای از افراد به آتش کشيده شده است اظهار کرد: پرونده اکنون مراحل تحقيقاتی‌اش را سپری می‌کند.

وی با بيان اينکه روز سه‌شنبه هياتی را برای بررسی اين موضوع فرستاده است و آنها گزارشی تهيه کرده‌اند، گفت: از آنجا که پرونده در مرحله تحقيقات مقدماتی است و به يک جمع‌بندی نهايی نرسيده است هر چه درباره آن بگوييم متقن نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016