یکشنبه 22 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رسا، تلویزیون جنبش سبز، از دوشنبه آغاز به کار میکند

اطلاعیه شروع به کار رسا روی ماهواره یوتل ست – دبلیو ۳ ای (Eutelsat – W3A)

بیاری خداوند از روز دوشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۶ بعد ظهر پخش رسانه سبز ایران روی ماهواره یوتل ست دبلیو۳ ای (Eutelsat – W3A) آغاز می شود.

منشور رسا راهنمای عمل ما دراداره این رسانه خواهد بود ، درعین حال یادآوری نکات ذیل را ضروری می دانیم :

یک – رسا برپایه یک وظیفه ملی و میهنی و اینکه در جنبش سبز هرشهروند یک رسانه است توسط بخشی از نیروهای باورمند به این جنبش درجهت عملیاتی کردن راهبرد اصلی آن یعنی آگاهی بخشی شکل گرفته است .

دراین مسیر رسا تمام تلاش خود را برای بارتاب دادن پیام رهبران و صداهای متنوع جنبش بکارخواهد بست اما رسا خود را سخنگو و تنها رسانه تصویری جنبش نمی داند و امیدوار است که رسانه های دیگرسبز به میدان آیند و شاهد تنوع رسانه ای همچون تنوع موجود در جنبش باشیم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دو – رسا با امکانات اندک و محدود ایرانی و در حد یکساعت در روز راه اندازی شده است اما دریافته ایم که انتظارات از این رسانه توسط هموطنان در حد بالایی است از اینکه تاکنون نتوانسته ایم پاسخگوی انتظارات شما باشیم عذر تقصیر داریم اما چشم به دیده خطا پوش و همت والای شما سبزاندیشان داریم تا با کمک های فکری و مادی شما ادامه راه رابه وجه بهتری بپیماییم .

توسعه کمی و کیفی رسا مشروط به همراهی و کمک شماست و ما بعد از خدای متعال چشم به دست و دل ایرانیانی داریم که دل در گرو فردای بهتر و ایرانی آزاد و آباد و مستقل دارند . قطره های اندک کمک شما به این رسانه دریایی از اگاهی برای رهایی ایران از دام استبداد و خود کامگی فراهم می سازد و نوید رهایی می دهد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016