سه شنبه 2 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگيری و بازجويی چند تن از فعالان کارگری در سنندج، هرانا

خبرگزاری هرانا - در واپسين روز سال ۸۹، عوامل امنيتی و اطلاعاتی در شهر سنندج با تهديد و احضار چند تن از فعالين کارگری به مدت چند ساعت آن‌ها را مورد بازجويی و تهديد قرار داده‌اند.

به گزارش کميته هماهنگی برای ايجاد تشکل‌های کارگری، در بازجويی‌ها افراد بازداشت شده مورد سوال قرار گرفته‌اند که چرا برای ساعات پايانی سال به همراه اعضای خانوادهٔ خود قصد جمع شدن با ديگر دوستان خود داشته و يا قصد شرکت در برنامهٔ شادی به مناسبت آغاز سال نو داشته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وفا قادری، جليل محمدی، غالب حسينی، کوروش بخشنده از اعضای کميته هماهنگی و طيب چتانی و خليل دورگيران از کوهنوردان سنندج افراد بازداشتی بوده‌اند که تا ساعاتی پيش از آغاز سال نو در حالت بازداشت و تحت بازجويی بوده‌اند.

گفته می‌شود از افراد نامبرده خواسته شده که تعهدات کتبی در موارد مختلف بدهند که مورد اعتراض آنان قرار گرفته است و بازجويان بدون به دست آوردن هيچ گونه موفقيتی در اخذ تعهد و يا موثر واقع شدن تهديد‌هايشان ناچار شدند افراد مذکور را پس از چند ساعت آزاد کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016