چهارشنبه 3 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی‌رغم قطع يک‌طرفه روابط با سنگال؛ سفير ايران جشن نوروزی در داکار گرفت، خبرآنلاين

سياست > ديپلماسی - با فراخواندن سفير سنگال از ايران،روابط دو کشور در پايان سال ۸۹ شکلی يک طرفه گرفت چرا که سفير ايران همچنان در داکار حضور دارد.

به گزارش خبرآنلاين، در چنين شرايطی به مناسبت فرا رسيدن نوروز باستانی و سال نو مراسم جشی در اقامتگاه سفير ايران در داکار پايتخت سنگال برگزار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين مراسم که با حضور ايرانيان مقيم سنگال و جمعی از پرسنل سن ايران اتو، مدرسه جامعه المصطفی (ص) و رايزنی فرهنگی سفارت برگزار گرديد، حضور دانش آموختگان گروه زبان و ادبيات فارسی دانشگاه داکار جلوه خاصی به مراسم داده بود.

به گزارش مهر، جهانبخش حسن زاده سفير جمهوری اسلامی ايران در سنگال در سخنانی هدف از برگزاری جشن نوروز را نزديک شدن دلها به هم و مهرورزی دانسته و گفت: منش و کردار ايران و اسلام مهرورزی و رعايت حقوق بشر است، حال آنکه اين منش متاسفانه از طرف داعيان دروغين حقوق بشر که خود سرمنشا توحش هستند، مورد انتقاد قرار می گيرد.

وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۰ به سال « جهاد اقتصادی» ابراز اميدواری کرد که در سايه اين مجاهدت، کشور ما بتواند قله های موفقيت را فتح نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016