سه شنبه 9 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم بی خبری از ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد در سال جديد، کلمه

ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد پس از تماس کوتاه تلفنی در اول فروردين با خانواده، هيچ گونه ارتباط تلفنی ديگر و يا ديداری با آنها نداشته اند و مقامات مسوول امنيتی، قضايی از ديدار و تماس با فرزندان ممانعت به عمل آورده اند.

به گزارش کلمه، علی رغم مراجعات مکرر خانواده آقای موسوی وخانم دکتررهنورد به مقابل خانه پدری خود واقع در خيابان پاستور، که احتمال می رود بعد از نوروز در آنجا حصر غير قانونيشان ادامه پيدا کرده باشد، با ممانعت ماموران امنيتی موفق به ديدار و يا تماس با پدر و مادر خود نشده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين مراجعات که پس از نوروز بارها به طور مداوم انجام شده است، نه تنها هيچ پاسخی به خواست آنها برای ديدار و يا حتی کسب اطلاع از وضعيت پدر و مادرشان به آنها داده نشده، بلکه در برخی از اين مراجعات ماموران امنيتی حاضر با بی ادبی و تندی با اين خانواده بر خورد کرده اند. پس از مواجهه با اين محدوديتها، خانواده آ‍قای موسوی هر بار سلامتی اعضای خانواده، صحبت و پيام های ديگر را با صدای بلند به اميد شنيدن آنها از سوی پدر و مادر در حصرشان فرياد زده اند.

تنها نکته قابل توجه در چند روز اخير، مشاهده وجود تعداد زيادی ميله آهنی جديد برای جوش دادن به در ها وديوارها بوده است، و همچنانکه در عکس زير ديده می شود، درب آهنی دومی نيز که از خيابان قابل مشاهده نيست، در پشت درب قبلی ساخته شده است.

استمرار بی خبری از وضعيت اين بزرگواران باعث افزايش نگرانی ها در مورد سلامت، چگونگی تغذيه، محل دائمی اقامت و برخورداری آنها از امکانات اوليه شده است.

قابل ذکر است که هنوز هيچ ارگان رسمی مسئوليت اين حصر غير قانونی، غير حقوقی و بی سابقه را به عهده نگرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016