دوشنبه 29 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برلين: آکسیون اعتراضی در دفاع از جان ساکنین اردوگاه اشرف و برای نجات جان شيرکو معارفی و مصطفی سليمی، ٢١ آوریل

فراخوان به آکسیون اعتراضی در دفاع از جان ساکنین اردوگاه اشرف و
برای نجات جان شيرکو معارفی و مصطفی سليمی و همه ی زندانيان سياسی در مقابل وزارت امور خارجه آلمان فدرال در برلن!

ما کشتار ۳٤ نفر و مجروح کردن صدها نفراز ساکنان اردوگاه اشرف را که با فشار و توطئه رژیم جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای ایران توسط نیروهای مسلح دولت عراق و با سکوت آمریکا و کشورهای اتحادیه اروپا صورت گرفت، را محکوم میکنیم و جمهوری اسلامی و دولت عراق را مسئول این جنایت می دانیم. لازم به توضیح است که آمریکائیها پس از حمله به اردوگاه اشرف حتی از پذیرش و مداوای مجروحین این حادثه تا کنون خودداری نموده اند.

در این رابطه ، سازمان ملل متحد خواستار بررسی حمله به اردوگاه اشرف و کشته شدن 34 نفر از اعضا مجاهدين خلق گرديد.دولت عراق را باید مجبور به اجرای تعهدات بین المللی خود ساخت و در مقابل زد و بندهای سیاسی آن با جمهوری اسلامی ایران ایستاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بدینوسیله از همه انسان های آزادیخواه می خواهیم تا یکپارچه علیه ادامه جنایات رژیم جمهوری اسلامی ایران در خارج و داخل مرزهای ایران برخیزند. هم اکنون تعدادی از زندانیان سیاسی در خطر اعدام قرار دارند. رژیم اعلام نموده که حکم اعدام دو زندانی سیاسی به نامهای شیرکوه معارفی و مصطفی سلیمی بزودی اجرا خواهد شد. بسیاری از فعالین جنبش های اجتماعی زنان، کارگری و دانشجوئی به زندانهای طولانی مدت محکوم شده و در شرایط غیرانسانی در بند رژیمند.

ازاین رو از همه ی انسان های آزاده که مخالف مجازات اعدام و هرنوع سرکوب و شکنجه هستند، دعوت می کنيم تا با شرکت گسترده خود در این میتینگ، به این جنایات اعتراض کرده و با حضور خود در برابر وزارت امور خارجه آلمان فدرال خواستار صدور قطعنامه ای جهت محکوم کردن کشتار اردگاه اشرف و ارسال هیئتی به عراق جهت بررسی این جنایت و محکوم کردن اعدام و سرکوب در ایران شویم.

ما هم چنین از دبير کل و کميسر عالی حقوق بشر وپناهندگی سازمان ملل متحد می خواهیم برای جلوگيری از تکراراین جنایت اقدام نموده و ساکنان اردوگاه اشرف را به کشورهای امن منتقل نمایند.

کمیته دفاع از زندانیان سیاسی ایران – برلن
(kupg_iran@yahoo.de)
کانون پناهندگان سیاسی ایران- برلن
(VereinIranischerFluechtlinge@gmx.de)


زمان: پنج شنبه ٢١ آوریل ٢٠١١ ساعت ١۶

مکان:
Vor dem Auswärtigen Amt, Werderscher Markt 1, Berlin-Mitte
Haltestelle: U2 - Hausvogteiplatz


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016