دوشنبه 26 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف شبکه اختلاس در دانشگاه تهران، مهر

معاون اداری و مالی دانشگاه تهران و عضو هيئت رئيسه اين دانشگاه از کشف يک شبکه سازمان يافته اختلاس در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: هم اکنون اعضای اين شبکه شناسايی شده و اعضای کليدی آن تحت نظارت هستند اما ساير جزئيات متعاقبا اعلام می شود.

سيد محمد مقيمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين خبر گفت: دانشگاه تهران به منظور ارتقای سلامت اداری و پيشگيری از بروز فساد اداری و مالی از سال ۸۹ در راستای فرمايشات مقام معظم رهبری، ستاد ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد در دانشگاه تهران را تشکيل داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی از حذف تمرکزهای غير ضروری، شفاف سازی حيطه فعاليت ها و وظايف واحدهای سازمانی، ايجاد نظام های تشويقی مناسب برای کارکنان شايسته نظام اداری، بسترسازی فرهنگی لازم برای ارتقای سطح اخلاق و وجدان کاری کارکنان، بهبود پاسخگويی در مديران و کارکنان و تفحص و مميزی فعاليت های مالی و اداری دانشگاه را به عنوان عمده برنامه های اين ستاد نام برد.

معاون اداری و مالی دانشگاه تهران افزود: يکی از موفقيت های اخير اين ستاد کشف يک شبکه سازمان يافته اختلاس در يکی از بخش های دانشگاه تهران است که طی سالهای متمادی اقدام به اختلاس مالی می کرده است. هم اکنون اعضای اين شبکه شناسايی شده اند و اعضای کليدی آن تحت نظارت هستند.

مقيمی خاطرنشان کرد: با تدبير ستاد ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد، عمده مبالغ اختلاس شده به بيت المال بازگردانده شده است و مميزان مالی اين ستاد در حال رسيدگی به ديگر پرونده های مالی اين افراد هستند که پس از رسيدگی کامل، با کمک مراجع قانونی نسبت به بازگرداندن تمامی مبالغ اختلاس شده و مجازات متخلفين اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

عضو هيئت رئيسه دانشگاه تهران با ابراز اميدواری نسبت موفقيت دانشگاه تهران برای ارائه الگوی نظام اداری برازنده جامعه اسلامی گفت: دانشگاه تهران مصمم است تا با اتخاذ روشهای علمی و با عنايت به اصول اخلاقی، بدون در نظر گرفتن ملاحظات شخصی و معمولی که در جامعه متداول شده است، نسبت به ارتقای سلامت مالی و اداری اهتمام ويژه داشته باشد.

معاون دانشگاه تهران ارائه توضيحات بيشتر در زمينه اين اختلاس مبنی بر ميزان اختلاس، تعداد اعضای شبکه سازمان يافته اختلاس، مدت زمانی که اين شبکه متخلف فعال بوده و ... را به فرصت های ديگر موکول کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016