یکشنبه 1 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری: ایران برای تعطیلی اردوگاه اشرف کمک کند، مهر

رئیس کمیته تبلیغات دفاعی کشور با تاکید بر اینکه تعطیلی اردوگاه اشرف خواست دولت عراق است اما آمریکا مانع این اقدام می‌شود، گفت: ایران باید برای تعطیلی اردوگاه اشرف به عراق کمک کند.

سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیگیری اقدام عملی دولت عراق برای تعطیلی اردوگاه اشرف گفت: دروغگویی بزرگ آمریکائیها در مسئله اردوگاه اشرف خود را بوضوح نشان می دهد، زیرا این اردوگاه محل استقرار بزرگترین تروریستهای چند دهه اخیر جهان است و متاسفانه این اردوگاه مورد حمایت همه جانبه آمریکائیها و صهیونیستها و رژیم منفور و معدوم عراق بود، بنابراین اگر دولت عراق اختیار لازم را در این رابطه داشته باشد، بسرعت این اردوگاه را که محل استقرار شیطانهای کوچک است تعطیل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما باید به دولت عراق کمک کنیم تا بتواند فراتر از تصمیم آمریکا، اقدام به تعطیلی قاطع آن بکند.

رئیس کمیته تبلیغات دفاعی کشور همچنین در پاسخ به این پرسش که باتوجه به داشتن توافقنامه استرداد مجرمین با دولت عراق آیا جمهوری اسلامی ایران درباره استرداد منافقین و محاکمه آنها اقدامی نخواهد کرد، گفت: قانون سازمان ملل مبتنی بر قوانین همه کشورها است و در آن تصریح شده است کسانی که اقدامات تروریستی را انجام می دهند باید به محکمه عدل سپرده شوند، بنابراین از سازمانها و مجامع بین المللی و همه کسانی که ادعای طرفداری از حقوق بشر را دارند انتظار داریم که به جرائم این ترورریستها بطور جدی رسیدگی کنند و متناسب با جرمی که مرتکب شده اند جزای آنان را بدهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه در پاسخ به خبرنگار مهر که ارزیابی وی را درخصوص خبر مرگ بن لادن جویا شد گفت: مرگ بن لادن مانند خیلی از اقداماتی که منشا آن مربوط به دولتهای حاکم بر آمریکاست، در هاله ای از ابهام قرار دارد و تردیدی نیست آنچه که درحال حاضر توسط اوباما و دیگران گفته می شود یک دروغ بزرگ است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در دروغگویی آمریکا همین بس که هیچگونه آمادگی برای منتشر کردن اسنادی در رابطه با مرگ بن لادن ندارد و به نظر می رسد که حتی اکثر مردم آمریکا هم باور ندارند که رئیس جمهورشان خبر راستی را اعلام کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016