چهارشنبه 11 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال مادر رسول بداقی به بيمارستان پس از شنيدن خبر اعتصاب غذای فرزندش، هرانا

خبرگزاری هرانا - گزارش‌ها حاکی از آن است که مادر رسول بداقی، معلم زندانی، پس از شنيدن خبرهايی در مورد افزايش فشار بر فرزندش منجمله اعتصاب غذای وی، دچار سکتهٔ قلبی شده و در بيمارستان بستری شده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، مادر رسول بداقی که حدود دو هفتهٔ پيش دچار ناراحتی ريه شده بود، در اثر سکتهٔ قلبی هشياری خود را از دست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابراهيم بداقی، برادر اين معلم زندانی با تاييد اين خبر يادآور شده است که، مادرشان پس از شنيدن خبرهايی در مورد افزايش فشار بر پسرش دچار نارسايی قلبی شده و پس از انتقال به بيمارستان شهدای عشاير خرم آباد، در بخش مراقبت‌های ويژه (ای سی يو) بستری شده است. ايشان هم اکنون با اکسيژن و ابزارهای پزشکی نگهداری می‌شود.

پيش‌تر مادر اين زندانی سياسی بار‌ها، خواستار ديدار با فرزندش شده بود و در حال حاضر نيز مسعود شفيعی، وکيل آقای بداقی از مسئولان خواسته است که شرايط مرخصی وی برای ملاقات با مادر بيمارش را فراهم سازند.

رسول بداقی عضو هيات مديرهٔ کانون صنفی معلمان تهران و از مسئولان پيشين مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، در شهريور ۸۸ بازداشت و به شش سال زندان محکوم شد. وی هم اکنون نيز به همراه شماری از زندانيان سياسی محبوس در زندان رجايی شهر کرج در حال اعتصاب غذا بوده و حدود يازده روز است که در انفرادی بسر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016