یکشنبه 22 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز طرح شناسايی شيطان پرستان و عرفانهای دروغين در کشور، مهر

قائم مقام وزير کشور در امور فرهنگی و اجتماعی از آغاز طرح شناسايی شيطان پرستان و عرفانهای دروغين در کشور خبر داد و افزود: اين طرح جزئی از اجرای طرح تحول اجتماعی و در کارگروه وحدت و همبستگی ملی تعريف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عليرضا افشار در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح شناسايی و پيشگيری فرهنگی از فرق و عرفانهای کاذب و مدعيان دروغين و فرقه های انحرافی از طريق ارتقای فرهنگ عمومی در ۱۰ استان کشور خبر داد و افزود: استانهای ديگر در مرحله بعدی طرح قرار دارند.

وی افزود: در اين طرح يک موسسه غيردولتی طرف قرارداد با وزارت کشور است و زير پوشش استانداريها و دستگاههای مسئول همراه با برنامه های فرهنگی اين طرح را اجرا می کند.

قائم مقام وزير کشور در امور فرهنگی و اجتماعی اجرای اين طرح را بخش بسيار کوچکی از اجرای طرح تحول اجتماعی عنوان کرد و افزود: هنوز اجرای طرح تحول اجتماعی کليد نخورده است ولی برخی از مصوبات اين طرح ضرورت بيشتری داشته که اجرايی شده است.

افشار گفت: البته قوه قضائيه، سپاه، اطلاعات و نيروی انتظامی با افرادی که قصد برهم زدند امنيت ملی، گمراهی مردم و شيادی دارند برخورد می کند ولی ارتقای فرهنگ عمومی و پيشگيری از گرايش مردم به فرقی که عمدتا با هدايت مالی استکبارجهانی است در اولويت است.

قائم مقام وزير کشور در امور فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: البته افرادی هم هستند که با فريب خانواده ها چنين کارهايی را انجام می دهند که توسط اين گروهها راهنمايی و ارشاد می شوند تا در دام آنها قرار نگيرند. در واقع هدف بيشتر اين طرح آشنا کردن مردم با شياديهايی اينچنينی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016