پنجشنبه 2 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نائب رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس: محمد شريف ملک زاده به دليل اتهامات مالی بازداشت شد، مهر

نائب رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دبير شورای عالی ايرانيان خارج از کشور صبح امروز به دليل اتهامات مالی و وجود پرونده های فراوان در قوه قضاييه بازداشت شد.


اسماعيل کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: محمد شريف ملک زاده دبير شورای عالی ايرانيان خارج از کشور صبح امروز به دليل اتهامات وارده بازداشت شد.

وی افزود: پيش از اين نيزکميسيون امنيت ملی به دليل اتهامات فراوان ملک زاده هشدارهای زيادی به وزير امور خارجه و ديگر نهادهای دولتی داده بود.

نائب رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس تاکيد کرد: ملک زاده در حالی از شورای عالی ايرانيان به معاونت وزارت امور خارجه رسيده بود که پرونده های زيادی از تخلفات اداری و مالی وی در قوه قضاييه مطرح بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چند روز پيش ملک زاده از سوی وزير امورخارجه به سمت معاون اداری مالی اين وزارتخانه منصوب شد که اين انتصاب با واکنش شديد نمايندگان مجلس شورای اسلامی و اعلام وصول استيضاح علی اکبر صالحی با ۳۳ امضا منجر شد.

درپی فشار نمايندگان ملک زاده سه شنبه ۳۱ خردادماه از اين سمت استعفا داد و وزير امور خارجه نيز به سرعت با استعفای وی موافقت و اين مسئله را طی يک نامه رسمی به رئيس مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.


در بخشی از نامه استعفای ملک زاده آمده بود: اينجانب کليه اتهامات ناجوانمردانه نسبت داده شده به خود را با صراحت هرچه تمام‌تر تکذيب می‌نمايم. اينجانب تاکنون در هيچ محکمه‌ای دارای پرونده نبوده و فاقد هرگونه سابقه سوء می‌باشم.

صالحی نيز در بخشی از پاسخ به استعفانامه ملک زاده نوشته بود: خودت را به خداوند بزرگ و متعال واگذار کن که يقيناً بهترين پناهگاه است.

ملک زاده پيش از اين در دولت نهم معاون گردشگری سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری بود که در دولت دهم با تاسيس شورای عالی ايرانيان به سمت دبير اين شورا منصوب شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016