جمعه 3 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توصیه آیت‌الله امامی کاشانی به قوه قضائیه: قاضی حق ندارد به مجرم سیلی بزند، مهر

خطیب نماز جمعه امروز تهران با تاکید بر لزوم رعایت نقطه اعتدال در قوه قضائیه اظهار داشت: «انسان معتدل در عدل و اعتدال استقامت می کند. آقایانی که در قضا یا سایر مسئولیتها هستند مبادا به خاطر دشمنی یا مخالفت با کسی در قضا، حکم، اظهارنظر، نوشته و مقاله خود از اعتدال و عدالت دور شوند.»

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد امامی کاشانی خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به در پیش بودن هفته قوه قضائیه در خطبه دوم خود گفت: «قوه قضائیه پشتیبان نظام، حقوق و آبروی مردم است.»

وی با قرائت آیه 8 سوره مائده اظهار داشت: «همه کسانی که ایمان آورده اند باید قائم به خدا باشند یعنی در راه خدا و احقاق حقوق قیام کنند، شهدای بالقسط باشند یعنی الگو و معیار قسط در جامعه باشند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خطیب نماز جمعه امروز تهران با تاکید بر لزوم رعایت نقطه اعتدال در قوه قضائیه اظهار داشت: «انسان معتدل در عدل و اعتدال استقامت می کند. آقایانی که در قضا یا سایر مسئولیت ها هستند مبادا به خاطر دشمنی یا مخالفت با کسی در قضا، حکم، اظهارنظر، نوشته و مقاله خود از اعتدال و عدالت دور شوند.»

امامی کاشانی تصریح کرد: «بر اساس خط اعتدال یک قاضی حق ندارد حتی اگر جرم متهم ثابت شده باشد به او سیلی زده و یا توهین کند. اگر کسی این کار را بکند از عدالت بیرون است. اعتدال استقامت بر مرز دین است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016