یکشنبه 26 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير امور خارجه سابق ایران: به اظهارات هاشمي رفسنجاني در فرصت مناسب پاسخ خواهم داد، فارس

منوچهر متكي در واكنش به اظهارات هاشمي كه به انتقاد از سياست خارجي دولت نهم و دهم پرداخته بود، گفت كه در فرصت مناسبي به اين اظهارات پاسخ خواهد داد.

منوچهر متكي وزير امور خارجه سابق كشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس در خصوص تكليف كميته 7+8 و نهايي شدن آن، اظهار داشت: اين كميته هنوز نهايي نشده تا بتوان درباره آن اظهار نظر كرد.

منوچهر متكي، عضو هيئت مؤسس كانون اسلامي فارغ التحصيلان دانشگاه‌هاي شبه‌قاره هند جزو 4 نماينده معرفي شده از جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري براي عضويت در كميته 8 نفره وحدت اصولگرايان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


كانون اسلامي فارغ التحصيلان دانشگاه‌هاي شبه‌قاره هند جز 15 تشكل عضو جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري است.

وزير سابق امور خارجه كشورمان درباره اظهارات آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام كه به انتقاد از سياست خارجي دولت نهم و دهم پرداخته بود گفت كه در فرصت مناسبي درباره آن صحبت خواهد كرد.

هاشمي رفسنجاني در گفت‌وگو با سايت "ديپلماسي ايراني " درباره سياست خارجي فعلي جمهوري اسلامي ايران در دولت نهم و دهم با بيان اينكه "رويه فعلي مطلوب نيست "، گفته بود كه مسئولان فعلي در زبان و گفتار، جلوتر از دولت‌هاي قبلي پيش رفته‌اند.

وي ادامه داده بود: آقايان در اظهارات خود مي‌گويند مي‌خواهيم با همه دنيا رابطه داشته باشيم و همكاري كنيم، در صحبت، با حرف‌هاي دولت‌هاي گذشته فرقي ندارد ولي عمل كردن به اين خواست آن‌گونه نيست كه الآن آقايان رفتار مي‌كنند، بالاخره بي‌جهت نيست كه روابط ما با كشورهاي همسايه در اين مقطع اين‌گونه تيره شده است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين درباره مذاكره با آمريكا اظهار داشته بود: "من فكر مي‌كنم الآن كاملاً مي‌توان در شرايط مساوي و با رعايت احترام متقابل با آمريكا مذاكره كرد ".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016